جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات عاشقانه ماندن و رفتن

اس ام اس عاشقانه
جملات عاشقانه ماندن و رفتن


دلربایانه دگر بر سر ناز آمده ای

 از دل ما چه به جا مانده که باز آمده ای ؟

 کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
BiGSMS.blogsky.com ) رو بزن




جملات عاشقانه ماندن و رفتن


تو بی من تنگدل، من بی تو دل تنگ

 جدایی بین ما فرسنگ فرسنگ

فلک دوری به یاران می پذیرد

به خورشیدش بماند داغ این ننگ . . .




جملات عاشقانه ماندن و رفتن



قاصد که ازو به من خبر هیچ نگفت

گفتم که: تو را یار مگر هیچ نگفت؟

گفتا که: چرا، بگفتم آن گفته بگو

آهی به لب آورد و دگر هیچ نگفت . . .



جملات عاشقانه ماندن و رفتن


گر نخل وفا بر ندهد، چشم تری هست

 تا ریشه در آب است، امید ثمری هست

آن دل که پریشان شود از ناله ی بلبل

در دامنش آویز که با وی خبری است . . .



جملات عاشقانه ماندن و رفتن


از خرابی می گذشتم

 منزلم آمد به یاد

دست و پا گم کرده ای دیدم دلم آمد به یاد . . .



جملات عاشقانه ماندن و رفتن



گرچه کردم ذوقها از آشناییهای او

 انتقام از من کشید، آخر جداییهای او . . .



جملات عاشقانه ماندن و رفتن



گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست

 آنچه البته بجایی نرسد، فریاد است . . .



جملات عاشقانه ماندن و رفتن



هر که را دیدیم از مجنون و عشقش قصه گفت

کاش می گفتند در این ره، چه بر لیلا گذشت . . .




جملات عاشقانه ماندن و رفتن



گفتم چشمم، گفت به راهش می دار

گفتم جگرم، گفت پر آهش می دار

گفتم که دلم، گفت چه داری در دل

گفتم غم تو، گفت نگاهش می دار . . .




جملات عاشقانه ماندن و رفتن



از بس که شکسته، باز بستم توبه

فریاد همی کند ز دستم توبه

دیروز بتوبه ای شکستم ساغر

و امروز بساغری شکستم، توبه



جملات عاشقانه ماندن و رفتن
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد