جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات عاشقانه سفر

اس ام اس عاشقانه

جملات عاشقانه سفر


سفر کردی که مرا از یاد ببری

غافل از اینکه هیچگاه مرا به خاطر نسپرده بودی!

 کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
BiGSMS.blogsky.com ) رو بزن



جملات عاشقانه سفر

در تمنای دلت یاد دل من هم باش

 یاد من نه ، یاد خود کن که در آن جا داری



جملات عاشقانه سفر


من هنوز در چشمانت گم شده هستم

 ولی تو در تمام ضربان های قلبم حضور داری



جملات عاشقانه سفر



وقتی که می گویی دوستت دارم خوب به این جمله فکر کن

شاید نوری را روشن کنی که به با خاموش کردن آن

 به خاموش شدن او ختم شود



جملات عاشقانه سفر



هنوز عشق تو امید بخش جان من است

خوشا غمی که ازو شادی جهان من است

چه شکر گویمت ای هستی یگانه ی عشق

 که سوز سینه یخورشید در زبان من است



جملات عاشقانه سفر



بخند لیلی ِ مجنون، بخند و آه بکش

و عشق را به تلاقی ِ این دو راه بکش

برای عشق نیازی به قیس نیست

 دلی برای سینه ی لیلای بی پناه بکش



جملات عاشقانه سفر



در تلاقی نگاه و آینه چیزی را گم کرده ام

در تلاقی نگاه و آینه خطوط موازی نگاهت را می جویم

بانوی شیشه ای یکبار درون چشمانم بشین گم کرده را پیدا می کنم



جملات عاشقانه سفر



وقتی از آزار پاییز برگ و باغم گریه می کرد قاصد چشم تو آمد مژده ی روییدن آورد

به تو نامه می نویسم ای عزیز رفته از دست

ای که خوشبختی پس از تو گم شد و به قصه پیوست

به تو نامه می نویسم نامه ای نوشته

 بر باد که به اسم تو رسیدم قلمم به گریه افتاد



جملات عاشقانه سفر




بیا که بر سر آنم که پیش پای تو میرم

 ازین چه خوش ترم ای جان که من برای تو میرم

ز دست هجر تو جان می برم به حسرت

روزی که تو ز راه بیایی و من به پای تو میرم



جملات عاشقانه سفر


لاله ی داغ دیده را مانم

 اشک از رخ چکیده را مانم

دست تقدیر از تو دورم کرد

 گل از شاخه چیده را مانم


جملات عاشقانه سفر
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد