جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیام کوتاه عاشقانه تیر 92

عاشقانه


پیام کوتاه عاشقانه تیر 92


دستی ز کرم به شانه ی ما نزدی


بالی به هوای دانه ی ما نزدی


دیری ست دلم چشم به راهت دارد


ای عشق سری به خانه ی ما نزدی



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
bisms.ir ) رو بزن





پیام کوتاه عاشقانه تیر 92



من غروب غم انگیز خورشید را زمانی دوست دارم

که بدانم فردایش تو را میبینم . . .



پیام کوتاه عاشقانه تیر 92



به چشمی اعتماد کن که به جای صورت به سیرت تو می نگرد

 به دلی دل بسپار که جای خالی برایت داشته باشد

و دستی را بپذیر که باز شدن را بهتر از مشت شدن بلد است




پیام کوتاه عاشقانه تیر 92



تو اون فرشته ای که وقتی در فصل بهار قدم میزنی

برگ درختان انتظار پاییز را میکشند

تا به جای پاهایت بوسه بزنند




پیام کوتاه عاشقانه تیر 92



در عرض یک دقیقه می شه یک نفر رو خرد کرد...

در یک ساعت می شه یک نفر رو دوست داشت

 و در یک روز فقط یک روز می شه عاشق شد

ولی یک عمر طول می کشه تا کسی رو فراموش کرد




پیام کوتاه عاشقانه تیر 92




هیچ کس از راز دلم آگاه نیست

هیچ کس ازآه دلم به جزقلب تو خبرندارد

من درمسیرقلب توام

چون مسافری و مقصدم افق دورچشمان توست




پیام کوتاه عاشقانه تیر 92



دوری فقط تعبیریست که فاصله ها از ما دارند

 اما بی خبرند از نزدیکی دلهایمان .



پیام کوتاه عاشقانه تیر 92




وقتی که وفا قصه ی برف به تابستان است و محبت گل نایابیست

 به چه کسی باید گفت : با تو خوشبخت ترین انسانم ؟



پیام کوتاه عاشقانه تیر 92



به هر روز و شبم تو گشته ای یاد

 مکن ترکم مده دل را تو بر باد .



پیام کوتاه عاشقانه تیر 92



من اناری می کنم دانه

 به دل می گویم خوب بود

این مردم دانه های دلشان پیدا بود



پیام کوتاه عاشقانه تیر 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد