جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

متن عاشقانه تیر 92

اس ام اس عاشقانه


متن عاشقانه تیر 92


یک رنگ و بوی تازه از عشق بگیر


پر سوزترین گدازه از عشق بگیر


در هر نفسی که می تپی ای دل


یادت نرود اجازه از عشق بگیر



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
bisms.ir ) رو بزن




متن عاشقانه تیر 92



اگر پروانه بودم می پریدم

 همین حالا حضورت می رسیدم

ولی پروانه نیستم پر ندارم

 دلم تنگ است ولی چاره ندارم . . .



متن عاشقانه تیر 92




زندگی مثل مردابه ، شاید زیبا نباشه

 اما میشه توش نیلوفری مثل تو رو پیدا کرد . . .




متن عاشقانه تیر 92



بی تو پیمودن شب ها شدنی نیست

 شبهای پر از درد که فردا شدنی نیست

گفتم که برایت بفرستم دل خود را

 افسوس که چون نامه دلم تا شدنی نیست . . .




متن عاشقانه تیر 92



دترعزمیسزادتوم

همون "دوستت دارم عزیزمه"

که کلماتش برای سریعتر رسیدن به تو ، از سر و کول همدیگه بالا رفتن !



متن عاشقانه تیر 92



سالها در کوچه ی دل یاد تو بود

 یاد آن کوچه و آن رهگذر خسته بخیر . .



متن عاشقانه تیر 92



عشق را من در زمین گشتم نبود

در دل صد نازنین گشتم نبود . . .



متن عاشقانه تیر 92




یک لحظه دلم خواست صدایت بکنم

 گردش به حریم با صفایت بکنم

آشوب دلم به من چنین فرمان داد

 در سجده بیفتم و دعایت کنم . . .




متن عاشقانه تیر 92



اگر می مانم ، نه برای توست

اگر می خوانم ، نه به درگاه تو

به خدایی است که هرگز تو را نیافرید . . .



متن عاشقانه تیر 92



در اوج بی قراری پرواز با تو زیباست

در انتهای هر راه آغاز با تو زیباست




متن عاشقانه تیر 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد