جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

شعر عاشقانه تیر 92


عاشقانه


شعر عاشقانه تیر 92


آنجا که ایستاده می خوابم


عمیق تر از هر خوابی


دلم شانه هایت را می خواهد !



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
bisms.ir ) رو بزن




شعر عاشقانه تیر 92


هر معشوقه ای هم می تواند عاشق باشد !

.
.
.
.
.

فقط گاهی عاشق کــــس دیگری می شود !




شعر عاشقانه تیر 92



من سوگوار نبودنت نیستم !

من شرمسار این همه تحملم !




شعر عاشقانه تیر 92



هر بار ، با قصد قربت تو

 غریب تر می شوم !




شعر عاشقانه تیر 92




گناه کن !

با من گناه کن !

بیا برای یک بار هم که شده احساس کنم که آدمم ... سیب نشانم بده !

بهشت سهم کسانی که تو را باور نکرده اند



شعر عاشقانه تیر 92



باران که می بارد تمام کوچه های شهر پر از فریاد من است که می گویم:

من تنها نیستم, تنها منتظرم




شعر عاشقانه تیر 92




چرا؟...عقربه‌های ساعت ... هرچه می دوند !..

 به لحظه ی دیدارت نمی رسند...؟!!



شعر عاشقانه تیر 92



اگر زنده ماندم

در دادگاه

شهادت خواهم داد

این لکِّ سرخ

روی پیرهنم

از گلوله نیست،

تو

در دلم

انار دانه کرده‌ای.



شعر عاشقانه تیر 92




نبودنت

دلیل ِنداشتنت نیست؛

"حتی اگر نباشی می آفرینمت چونانکه التهاب بیابان سراب را"



شعر عاشقانه تیر 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد