جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه تیر 92

عاشقانه


اس ام اس عاشقانه تیر 92


کاش می شد عطش زمزمه یاد تو را


در شط فاصله ها شست و فراموشت کرد



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
bisms.ir ) رو بزن




اس ام اس عاشقانه تیر 92




رخ زیبای تو را خال زدم بر بدنم

 تا بماند یادگار بدنت در کفنم



اس ام اس عاشقانه تیر 92






بتاب خورشید من

 تا میتوانی بتاب بر زمین و آسمان

 بدان من در سینه خورشیدی بس عظیم دارم

 بتاب خورشیدم

 با تو هستم و با تو جان میگیرم



اس ام اس عاشقانه تیر 92






من از بازی هفت سنگ بدم میاد

می ترسم انقدر سنگ روی سنگ بذاریم که دیوار بینمون درست بشه

 بیا لی لی بازی کنیم



اس ام اس عاشقانه تیر 92





اگه این روزا حس کردی توی قلبت بجای صدای "تاپ تاپ "صدای اره و تیشه میاد نترس!

 مریض نشدی "من دارم توی دلت واسه خودم یک کلبه می سازم"



اس ام اس عاشقانه تیر 92





کاش بدانی روشن ترین ستاره بخت منی

 پس بتاب و دنیای مرا روشن کن



اس ام اس عاشقانه تیر 92





جاده عشق همسفر می خواست و من

 تو را برگزیدم به خاطر قلب مهربانت




اس ام اس عاشقانه تیر 92





تنهایی، این واژه را بلندترین شاخه درخت خوب می فهمد




اس ام اس عاشقانه تیر 92





تو اون فرشته ای که وقتی در فصل بهار قدم میزنی

 برگ درختان انتظار پائیز را می کشند

 تا جای پاهات رو بوسه بزنند



اس ام اس عاشقانه تیر 92





تصویر چشمان تو را در رویا ها کشیدم

 باغ گلی از جنس مریم ها کشیدم

 تو گم شدی در جاده های ساکت و دور

 من هم به دنبال نفس هایت دویدم



اس ام اس عاشقانه تیر 92

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد