جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

عاشقانه ترین پیامک های جدید 92


عاشقانه ترین پیامک های جدید 92


به قلبم نشستی نگفتم چرا


دلم را شکستی نگفتم چرا


یکی خواب شبهای من را ربود


چو دیدم تو هستی نگفتم چرا



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
bisms.ir ) رو بزن




عاشقانه ترین پیامک های جدید 92



روز روشن میره باز شب میرسه

 غم میاد به هر دری سر میزنه

 مگه میشه چشامو رو هم بزارم

 وقتی غم قلبمو خنجر میزنه



عاشقانه ترین پیامک های جدید 92




قلبم آسمون میشه به شوق خوابیدن ستاره ی وجودت

 کاش از میون همه ی ستاره ها سهیل نشی



عاشقانه ترین پیامک های جدید 92




من زنده بودم اما انگار که مرده بودم

 از بس که روزها را با شب شمرده بودم

 یک عمر دور و تنها به جرم اینکه

 او سر سپرده میخواست من دل سپرده بودم



عاشقانه ترین پیامک های جدید 92




چشم لیلا زده ات سوسن شبهای من است

 بوسه از باغ لبت خواهش لبهای من است




عاشقانه ترین پیامک های جدید 92



آخرین ذکری که شب در خاطرم ماند ز دوست

 اولین یادی که صبح از خاطرم خیزد تویی




عاشقانه ترین پیامک های جدید 92




لذت گلی است که پژمرده می شود اما خاطره

 عطری است که باقی می ماند .



عاشقانه ترین پیامک های جدید 92



هر چی عشقه با نگینش

هر چی خوبه بهترینش

آسمونا با زمینش

همشون فدای تو



عاشقانه ترین پیامک های جدید 92



برای رسیدن به تو لحظه ها را سفر کردم

 اما تو به اندازه فاصله ها از من دوری



عاشقانه ترین پیامک های جدید 92



برای مردن افتادن از هیچ ارتفاعی لازم نیست ..

فقط کافیه که از چشمای تو بیفتم !



عاشقانه ترین پیامک های جدید 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد