جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جمله های عاشقانه و عارفانه خرداد 92

عاشقانه


جمله های عاشقانه و عارفانه خرداد 92


باعشق اگر عذاب دنیا بکشى


با اشک دو دیده طرح دریا بکشى


تا خلوت من هزار فرصت باقیست


تنها نشدى که درد تنها بکشى



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
bisms.ir ) رو بزن





جمله های عاشقانه و عارفانه خرداد 92



غصه نخور عزیزم ، دلت تنها نمیشه

 هرجای دنیا که باشی ، تو قلبمی همیشه



جمله های عاشقانه و عارفانه خرداد 92



گفتم دوستت دارم ، نگو نظر لطفته

 چون نظر لطفم نیست ، نظر دلمه !



جمله های عاشقانه و عارفانه خرداد 92



من دیگر نمیگذارم آسمانت را اشتباه بیایی

 ماه تو اینجا نیست

من دیگر آسمان به آسمان

 زمین به زمین از تو میگریزم



جمله های عاشقانه و عارفانه خرداد 92



برای کشتن پروانه

 او را له نکن !

بالهایش را بچین

 خاطرات پرواز او را خواهد کشت !




جمله های عاشقانه و عارفانه خرداد 92




مردن و گم شدن از ماست نه از فاصله ها

 دل از اینهاست که تنهاست نه از فاصله ها

 گرچه دیگر همه جا پر ز جدایی شده است

 مشکل از طاقت دلهاست نه از فاصله ها



جمله های عاشقانه و عارفانه خرداد 92



دیگر احتیاط لازم نیست شکستنی ها شکست….

هرجور مایلید حمل کنید…



جمله های عاشقانه و عارفانه خرداد 92



همدیگر را فراموش نکنیم

شاید سالها بعد در گذر جاده ها بى تفاوت از کنار همدیگر بگذریم

 و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود…



جمله های عاشقانه و عارفانه خرداد 92




سلامتی اونایی که تا یادی ازشون نکنی

 یادی ازت نمیکنند…




جمله های عاشقانه و عارفانه خرداد 92




پدرم گفت و چه خوش گفت که در مکتب عشق

هر کسی لایق آن نیست که برادر باشد . . .



جمله های عاشقانه و عارفانه خرداد 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد