جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جمله های احساسی و رمانتیک جدید 92

عاشقانه


جمله های احساسی و رمانتیک جدید 92


ماهیان روی خاک ، ماهیان روی آب


وقت مردن ، ساحل و دریا چه فرقی میکند ؟


یاد شیرین تو بر من زندگی را تلخ کرد


تلخ و شیرین جهان اما چه فرقی میکند ؟



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
bisms.ir ) رو بزن





جمله های احساسی و رمانتیک جدید 92



بر لب دریای حسرت کلبه ای دارم قدیمی

 از تمام دار دنیا دوستی دارم صمیمی .



جمله های احساسی و رمانتیک جدید 92




سلام به نازنینی که دیروز عاشقی مان را بیش از غرورش دوست داشت

 و امروز که غرورش را بیش از من دوست دارد .




جمله های احساسی و رمانتیک جدید 92




اگه قلبت زندان بود

 گناهی میکردم که تاوانش حبس ابد باشه .



جمله های احساسی و رمانتیک جدید 92




دل من نرم تر از جنس حریر

 دلم از جنس بلور ، گر تو را قصد شکستن باشد

 سنگ بی انصافی ست ، یک تلنگر کافیست !



جمله های احساسی و رمانتیک جدید 92



چون زلف توام جانا ، در عین پریشانی

 من چشم تو را مانم ، تو اشک مرا مانی

 من خاکم و من گردم ، من اشک و من دردم

 تو مهری و تو نوری ، تو عشقی و در جانی .



جمله های احساسی و رمانتیک جدید 92



تو اگر بی خبر از قلب پریشان منی

 با همه بی خبری هم نفس جان منی .



جمله های احساسی و رمانتیک جدید 92



چنان که از قفس هم دو یاکریم به هم

 از آن دو پنجره ما خیره میشدیم به هم

 به هم شبیه ، به هم مبتلا ، به هم محتاج

 چونان دو نیمه ی سیب که هر دو نیم به هم .




جمله های احساسی و رمانتیک جدید 92



چندیست که عشق تحقیر شده است

 و هی با کلمات نامربوط تعبیر شده است

 گناه ، هوس ، بازیچه

 چون قفل به گردنش زنجیر شده است .




جمله های احساسی و رمانتیک جدید 92



برای دیدارت زمان را تعیین نمیکنم

شاید ساعت حسادت کند و خواب بماند



جمله های احساسی و رمانتیک جدید 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد