جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک عاشقانه خرداد 92

عاشقانه


پیامک عاشقانه خرداد 92


زین شاخه به آن شاخه پریدن ممنوع


در ذهن به جز تو آفریدن ممنون


غیر از تو ورود دیگران در قلبم


عمرا ، ابدا ، هیچ ، اکیدا ، ممنوع



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
bisms.ir ) رو بزن



پیامک عاشقانه خرداد 92




در دفتر دل یاد تو سرمشق من است

 یادم نرود یاد تو تکلیف من است .



پیامک عاشقانه خرداد 92




دلیل تنهایی مان اینست ای دوست

 دلمان پیش کسی است که حواسش پیش ما نیست

و حواسمان پیش کسی است که دلش پیش ما نیست .



پیامک عاشقانه خرداد 92



سودای دلم قسمت هر بی سر و پا نیست

 خوش باش دلم یک لحظه از تو جدا نیست .



پیامک عاشقانه خرداد 92



هر صبح که خورشید سر از خاک در آرد

 دیوانه دلم ، حسرت دیدار تو دارد .



پیامک عاشقانه خرداد 92



بی تو آغاز می کنم من روزهای زرد را

 اشک و آه و ناله ها و درد را

 می نویسم بی تو بودن های من پایانم است

 بی تو حامل می شوم اندوه و اشک سرد را .



پیامک عاشقانه خرداد 92



باز شب شد و من ناله سرایم

 از عشق تو دلبر دگر نا ندارم

 کی میشود آیی به سویم نازنینم

 تا شب رود و من به سویت آیم .




پیامک عاشقانه خرداد 92



دلهره هایت را از یاد ببر

 اینجا دلی هست که برای آرامشت دستی به آسمان دارد .



پیامک عاشقانه خرداد 92



برای اینکه گلی بخنده

 حتما باید ابری گریه کنه

 ابرتم گلم ، همیشه بخند .




پیامک عاشقانه خرداد 92


وقتی گفتی به اندازه ی تمام برگهای درخت سیب خونمون دوستت دارم

 اونقدر خوشحال شدم که فراموش کردم زمستونه !


پیامک عاشقانه خرداد 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد