جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های عارفانه خرداد 92

عاشقانه


اس ام اس های عارفانه خرداد 92


دلتنگی یعنی


دم به دقیقه گوشی ات را آنلاک کنی


و وانمود کنی داری ساعت را می بینی



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
bisms.ir ) رو بزن




اس ام اس های عارفانه خرداد 92



عسل

لبهای توست

زنبور ها هیچ کاره اند!




اس ام اس های عارفانه خرداد 92



جغرافیــــــــای عجیبـــــی استــــــ صورت تــــــو!

از جنـــــــوب داغ لبــهایت

تــــا خیســــــی چـشمهای مشــــــرقــــی ات . . .



اس ام اس های عارفانه خرداد 92




من کاملاً صحرا

تو کاملاً باران؛

دیدار ما آغاز یک حسّ خوشایندست.



اس ام اس های عارفانه خرداد 92




خودم میام...

خودِ واقعیم...!

میخواهم تو آغوشم

(( تُو )) را حس کنم...!

و...

بِمیرم........!!!



اس ام اس های عارفانه خرداد 92




وابسته ی نگاهت شده ام

مثل ِ خواهش ِ آفتابگردان به لمس ِ نور ...

از روزهای ِ ابری میترسم



اس ام اس های عارفانه خرداد 92



مدتیست

جغرافیای جهان می خوانم

تا آشنا شوم

با همه ی راه ها

می خواهم

دنیا را به دنبالت بگردم . . .




اس ام اس های عارفانه خرداد 92



به هیچ روزی پ‍‍س ات نمی‌دهم!

به هیچ ساعتی به هیچ دقیقه‌ای

به هیچ، هیچی!

سخت چسبیده‌ام

تمامت را...




اس ام اس های عارفانه خرداد 92




نـــگــاه نــکــن !

عـــجـلـه کـــار شــیـطــان اســت ..

مـــیـگـــویـــــے چـــه ربــطـــے دارد ؟!!!

آخـــر تـــو کـــه نـــگاه مــیــکـنــــے ..

قــلــبــمــــــــــ بــراے تـپـیــدن عــجــلــه مــــے کـنــد ...




اس ام اس های عارفانه خرداد 92



بــــایـــد بـــیــایـــــــے ..

تــــا نــبـض ِ شـــهـــر آرام بــــزنــــد ...


اس ام اس های عارفانه خرداد 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد