جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس ناب خرداد 92

عاشقانه


اس ام اس ناب خرداد 92


قصه از حنجره ایست که گره خورده به بغض


یک طرف خاطره ها ، یک طرف فاصله ها


در همه آوازها حرف آخر زیباست


آخرین حرف تو چیست تا به آن تکیه کنم


حرف من دیدن پرواز تو در فرداهاست



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
bisms.ir ) رو بزن




اس ام اس ناب خرداد 92




نزدیکترین رفیق بهت اونیه که از دورترین فاصله همیشه به فکرته !


اس ام اس ناب خرداد 92



گفتمش نقاش را ، نقشی بکش از معرفت

 با قلم نقش تو را ، با وسعت دریا کشید



اس ام اس ناب خرداد 92


هنرم بود که هرگز نشوم یار کسی

 تا که رخسار تو دیدم ، هنرم باطل گشت



اس ام اس ناب خرداد 92



یه قطره انداختم توی دریا

 تا زمانی که پیداش کنی دوستت دارم



اس ام اس ناب خرداد 92



میدونی فرق تو با عزراییل چیه ؟؟؟؟

عزراییلو ببینم میمیرم

 تورو نبینم میمیرم




اس ام اس ناب خرداد 92


یک بار خواب دیدن تو

 به تمام عمر می ارزد . . .



اس ام اس ناب خرداد 92



ای دوست به پای هر گلی خار مشو

 با هر که دم از عشق زد یار مشو



اس ام اس ناب خرداد 92



راز این نکته فقط باد صبا میداند

 دارمت دوست به قدری که خدا میداند . . .



اس ام اس ناب خرداد 92


همه دنیا رو زیر رو کردم

 تو را شاید دیر آرزو کردم

قدم های آخر و آهسته تر بردار

 واسه من کابوسه ، فکر آخرین دیدار . . .



اس ام اس ناب خرداد 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد