جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های توپ خرداد 92

عاشقانه


اس ام اس های توپ خرداد 92


هنوز ریشه ی زاییده در بهار منی


به باغ عشق گل سرخ ، اعتبار منی


شب و غروب و کف و باد و موج می میرند


تو ای کرانه ی آرام ، ماندگار منی



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
bisms.ir ) رو بزن




اس ام اس های توپ خرداد 92



دلم دریا به دریا از تماشای تو می گیرد

 دلم دریاست اما از تماشای تو می گیرد

 تو تنها با تماشای خود از آیینه خشنودی

 دل آیینه اما از تماشای تو می گیرد



اس ام اس های توپ خرداد 92






غم از چشم قشنگت دور باشد

 دلت غرق امید و نور باشد

 نبینی روز بد ای بهتر از جان

 الهی دشمنت رنجور باشد



اس ام اس های توپ خرداد 92




رفیق خوب پزشک زندگیست

 تا آخر عمر مریضتم رفیق !



اس ام اس های توپ خرداد 92






ای دل ، دل سودا زده ، سامانم کو ؟

 ای کالبد تهی شده ، جانم کو ؟

 امروز که از همیشه مشتاق ترم

 ای خانه ی سوت و کور ، مهمانم کو ؟



اس ام اس های توپ خرداد 92






حسی دارم ، اگر بدانی بد نیست

 شعری گفتم تو هم بخوانی بد نیست

 الان خیلی دلم برایت تنگ است

 در هر صورت خبر رسانی بد نیست



اس ام اس های توپ خرداد 92






خدایا در فراغ دوست بگیر از من دنیا را

 اگر بی عشق او باشم نبینم صبح فردا را



اس ام اس های توپ خرداد 92






فکر نکن توی دنیا تنهایی !

بلکه فکر کن یه تنها هست که تو براش یه دنیایی



اس ام اس های توپ خرداد 92






اگر عشقت مرا باور نمی کرد

 دلم عمری به پایت سر نمی کرد

 چه می شد عاقبت پروانه ها را

 غرور شمع خاکستر نمی کرد



اس ام اس های توپ خرداد 92





روی هر سینه سری گریه کند وقت وداع

 سر من وقت وداع گوشه ی دیوار گریست



اس ام اس های توپ خرداد 92


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد