جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های احساسی خرداد 92

عاشقانه


اس ام اس های احساسی خرداد 92


ترک ما کردی ولی


با هر  که هستی یار باش


این رفیقان نارفیقند


گفتمت هوشیار باش



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
bisms.ir ) رو بزن




اس ام اس های احساسی خرداد 92



در برهوت بی کسی تنها تو همزاد منی

 ای نازتر از خواب شبم همواره در یاد منی



اس ام اس های احساسی خرداد 92



نتوان ترک تو ای قبله دلها کردن

 که محال است دگر مثل تو پیدا کردن



اس ام اس های احساسی خرداد 92




دروغگو ، تو مگه نگفته بودی ستاره ی من فقط تویی ؟

حالا میبینم اون بالا داری باعث درخشیدن بقیه ی ستاره ها هم میشی !



اس ام اس های احساسی خرداد 92



نیست در شهر نگاری

که دل ما ببرد...!



اس ام اس های احساسی خرداد 92



تسبیح نیستم اما

نفسم را …

به شماره انداخته است

شوق دستهاى تو



اس ام اس های احساسی خرداد 92


فرق تو با نسیم اینه که

نسیم نفس آسمونه

 اما تو نفس منی !



اس ام اس های احساسی خرداد 92



کاش وقتی تگرگ تنهایی می بارد

 من لایق آن باشم که چتری باشم در دستان تو



اس ام اس های احساسی خرداد 92



خدایت یار تا آن دم که از هستی نشان باشد

 دعایت میکنم سهمت همیشه آسمان باشد



اس ام اس های احساسی خرداد 92



من هر روز در تلاشم که خاطرم بماند

و تو هر شب دعا می کنی که فراموش کنی

 خاطراتمان چه بلاتکلیفند !




اس ام اس های احساسی خرداد 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد