جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس حسی خرداد 92

عاشقانه


اس ام اس حسی خرداد 92


صدایت در گوشم زمزمه می شود


و نگاهت در ذهنم مجسم …


ولی من تو را می خواهم


نه خیالت را ...



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
bisms.ir ) رو بزن



اس ام اس حسی خرداد 92



تو را آرزو نخواهم کرد..

هیچ وقت..!

تو را زمانی می خواهم که خودت بیایی نه با آرزوی من



اس ام اس حسی خرداد 92




حکایت من و تو حکایت آسمان و زمین است

فقط چیزی شبیه رعد و برق ما را به هم می رساند



اس ام اس حسی خرداد 92




چقدر تلخ است بعد از سال ها انتظار

نیمه گم شده ات را کامل بیابی!!!!!



اس ام اس حسی خرداد 92



خداوند همه چیز راجفت آفرید:

جز بینی ودها ن وقلب،مى دونى چرا؟

چون بایدبراى خودت یک هم نفس یک هم زبان ویک هم دل پیداکنى



اس ام اس حسی خرداد 92




وقتی از غربت ایام دلـــــم میگیرد

مرغ امید من از شدت غم میمیرد

دل به رویای خوش خاطره ها میبندم

بازهم خاطر تو دســت مرا میگیرد


اس ام اس حسی خرداد 92



در راه رسیدن به تو گیرم که بمیرم

اصلاً به تو افتاد مسیرم که بمیرم

یک قطره ی آبم که در اندیشه ی دریا

افتادم و باید بپذیرم که بمیرم



اس ام اس حسی خرداد 92



سالهاست که معنای این را نفهمیده ام “رفت و آمد” یا “آمد‌ و رفت” ؟

آدمها می‌روند که برگردند ، یا می‌آیند که بروند


اس ام اس حسی خرداد 92



قرارمان فصل انگور، شراب که شدم بیا…

تو جام بیاور من جان!


اس ام اس حسی خرداد 92



قرارمان فصل انگور، شراب که شدم بیا…

تو جام بیاور من جان!



اس ام اس حسی خرداد 92

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد