جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمگین خرداد 92

عاشقانه


اس ام اس غمگین خرداد 92


شکسپیر میگوید :


هر از چند گاهی برای آن که دوستش میداری نشانه ای بفرست


تا به یادش آوری که هنوز قلبی برایش می تپد...


و این آن نشانه است!



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
bisms.ir ) رو بزن





اس ام اس غمگین خرداد 92



باد باشی خاکتم

درخت باشی برگتم

 چشمه باشی ابتم

هر کجا باشی به یادتم



اس ام اس غمگین خرداد 92



کبوترم لانه من بام توست. کجا روم ؟

 مرغ دلم رام توست

 پادشه کشور عشقم ولی

 نگین انگشتریم نام توست.



اس ام اس غمگین خرداد 92


لحظه هایی هست که دلم واست تنگ میشه

 اسم این لحظه ها رو گذاشتم همیشه



اس ام اس غمگین خرداد 92



قد گل..قد خدا...قد تموم عاشقا...قد شب...

قد دعا... قد دلای با صفا...

قد تموم لخظه ها

دوستت دارم بی ادعا



اس ام اس غمگین خرداد 92



عشق دیدنی نیست عشق چشیدنی نیست

عشق در اغوش گرفتنی نیست

عشق باید احساس بشه پس فقط بدون بازیچه نیست.



اس ام اس غمگین خرداد 92




ما پیغام دوست داشتنمان را با دود اتش به هم میرسانیم

نمیدانم انسو برای تو تکه چوبی هست یا نه؟؟

من اینجا جنگلی را به اتش کشیدم.



اس ام اس غمگین خرداد 92



جا برای من گنجشک زیاد است ولی ...

 من به درختان خیابان تو عادت دارم



اس ام اس غمگین خرداد 92


هر وقت بی حواس لبتو گاز گرفتی

بدون یکی در حسرت بوسیدن لباته.



اس ام اس غمگین خرداد 92



ای دیر به دست امده پس زود برفتی

اتش زدی اندر منو چون دود برفتی

چون ارزوی تنگ دلان دیر رسیدی

چون دوستی سنگ دلان زود برفتی

زان پیش که در باغ وصال تو دل من

از داغ فراغ تو بر اسود برفتی

نا کرده من از بند تو ازاد بجستی

نا کرده مرا وصل تو خشنود برفتی



اس ام اس غمگین خرداد 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد