جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس رمانتیک خرداد 92

عاشقانه


اس ام اس رمانتیک خرداد 92


نه یادم میکنی نه میری از یاد


عجب بردی تو ما را زود از یاد


ببوسم رویت ای شاعر که گفتی


فراموشیست رسم آدمی زاد



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
bisms.ir ) رو بزن




اس ام اس رمانتیک خرداد 92



از با تو بودن دل برایم عادتی ساخت

 که هرگز بی تو بودن را باور ندارم



اس ام اس رمانتیک خرداد 92



بیا تا با هم ماندن را به زنجیر وفا بسپاریم

 و کلبه عشق را در بهار در جنگل بسازیم

و تنها من و تو قناری عشق ان باشی زیرا تو تنها رویای سبز خزان دیده ام

 هستی پس ای تنها ستاره خوشبختی در اسمان زندگی ام

 از صمیم قلب و با تمام وجودم میگویم دوستت دارم



اس ام اس رمانتیک خرداد 92



اگر مهربانی یکی از درس هایمان بود

 بی شک تو شاگرد اول دنیا بودی



اس ام اس رمانتیک خرداد 92



اعتماد را به کسی که نمیداند

چگونه ان را به ما پس بدهد تقدیم مکن



اس ام اس رمانتیک خرداد 92



دل به دل داران سپردن کار هر دلدار نیست

 من به تو جان میسپارم دل که قابل دار نیست




اس ام اس رمانتیک خرداد 92



ساقه شکستن قانون طوفان است

 تو نسیم باش و نوازش کن



اس ام اس رمانتیک خرداد 92



تصمیم گرفتم انقدر کم یاب شوم

شاید دلی برایم تنگ شود

ولی افسوس فراموش شدم



اس ام اس رمانتیک خرداد 92



رسم دنیا فراموشی است

 ولی تو فراموش نکن

کسی در لا به لای گذر زمان به یاد توست



اس ام اس رمانتیک خرداد 92



فدای اون تنها گلی که تنها نفس به یادشم

اگه نباشی یه روزی همش در انتظارشم




اس ام اس رمانتیک خرداد 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد