جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس احساسی خرداد 92

عاشقانه


اس ام اس احساسی خرداد 92


زندگی قافیه باران است


من اگر پاییزم و درختان امیدم همه بیرنگ شدند


تو بهاری و به اندازه باران خدا زیبایی



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
bisms.ir ) رو بزن




اس ام اس احساسی خرداد 92


عشق رو نمی‌شه با یه شاخه گل مقایسه کرد

 ولى می‌شه عشق رو با یه شاخه گل اثبات کرد



اس ام اس احساسی خرداد 92



 کاش فاصله‌هامثل سیاهی مداد بودند

 که بتوان هنگام دلتنگی آنها را پاک کرد



اس ام اس احساسی خرداد 92



«شانس» نام مستعار خداست

آنجا که نمی‌خواهد امضایش پای داده‌هایش باشد

 پس هرگاه شانس آوردید بدانید که کار خداست


اس ام اس احساسی خرداد 92



 اگر در مسیر رودخانه صخره و سنگ نباشد

 صداى آب قشنگ نیست

پس از صخره‌هاى مسیر زندگیت غمگین نباش



اس ام اس احساسی خرداد 92



اگرشعرهای من مثل پرندگان بال و پرداشتند

سبک روح و سبک بال بسوی باغ زیبای وجود شما پرواز می‌کردند

 اگر شعرهای من مثل خیال بال و پر می‌داشتند

چون جرقه‌ای به سوی کانون فروزان وجود شما روی می‌آوردند

 اگرشعرهای من مثل عشق بال و پر می‌داشتند

شب دراز با یک‌دنیا پاکی و صفا پیرامون خانه‌ی شما طواف می‌کردند



اس ام اس احساسی خرداد 92



کاش می‌شد همچو آواز خوش یک دوره‌گرد

 زندگی را بار دیگر دوره کرد...



اس ام اس احساسی خرداد 92


 گاه گاهی به یادت غزلى می‌خوانم

 تا نگویى که دلم غافل از آن عهد و وفاست

 خوبرویان همه گر با دل من خوب شوند

 خوب من، باهمه خوبان، حساب تو جداست



اس ام اس احساسی خرداد 92


همه برایم دست تکان دادند

 اما کم بودند دست‌هایی که تکانم دادند!



اس ام اس احساسی خرداد 92


یادمان بماند تا زنده‌ایم به یاد هم باشیم

 وقت رفتن فریاد صدایی ندارد!




اس ام اس احساسی خرداد 92



دلم شکسته تر از شیشه های شهر شماست

 شکسته باد انکه دلش این چنین می خواست !!!



اس ام اس احساسی خرداد 92


همه شب تا به سحر یاد تو در دل دارم

چه کنم دست خودم نیست که دوستت دارم



اس ام اس احساسی خرداد 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد