جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

مطالب عاشقانه خرداد 92

عاشقانه


مطالب عاشقانه خرداد 92


بوسه ام را می گذارم پشت در


قهرکردی قهرکردم سر به سر


تو بیا در را تماما باز کن


هر چه میخواهی برایم ناز کن


من غرورم را شکستم داشتی ؟


آمدم حالا تو با من آشتی ؟



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
bisms.ir ) رو بزن




مطالب عاشقانه خرداد 92



سحر از مزرعه‌ی عشق تو بیدار شدم

 من چه کردم که به عشق توگرفتارشدم

 حضرت عشق بفرما که دلم خانه‌ی توست

 سرعقل آمده هر بنده که دیوانه‌ی توست!



مطالب عاشقانه خرداد 92



سعى کن که مثل خورشید زیاد نور ندى

 چون همه از نورت استفاده مىکنن ولى اصلاً نگات نمی‌کنن

 سعى کن مثل ستاره کم نور بدى که همه توخلوت شباشون به تو نگاه کنن




مطالب عاشقانه خرداد 92



 سه چیز هرگز بر نمیگردد: زمان، کلام، موقعیت

سه چیز را هرگز نباید از دست داد: آرامش، امید، صداقت

سه چیز هرگز قطعی نیستند: شانس، موفقیت، رؤیاهایمان

 سه چیز ارزشمندترین چیزهاست: عشق، اعتماد به نفس، دوست



مطالب عاشقانه خرداد 92



صفای همه‌ی اونایی که خطشون اعتباریه

 ولی معرفتشون دائمیه



مطالب عاشقانه خرداد 92




طالب پرواز هستم مقصدم چشمان توست

یاس پرپر گشته‌ی ‌ من مرهمش دستان توست

 بودنم با بودنت معنای دیگر می‌دهد

حال من خوش می‌شود با آن لب خندان تو



مطالب عاشقانه خرداد 92



چی میشد تو هم منو دوستم میداشتی نازنین

 جای گریه رو لبام خنده می کاشتی نازنین

حالا که قهری باهام ولی بدون دوستت دارم

 طاقت قهر ندارم پس آشتی آشتی نازنین . . .



مطالب عاشقانه خرداد 92




به خاطر یافتن مقصر ، زندگی ات را تلخ و سیاه نکن.

بگذار آن چه در پایان یک عشق به جای میماند

خاطرات خوش باشد با من آشتی کن تا دنیا با من آشتی کند . . .



مطالب عاشقانه خرداد 92



قهر مکن ای فرشته روی دلارا

 ناز مکن ای بنفشه موی فریبا

طعنه و دشنام تلخ اینهمه شیرین

چهره پر از خشم و قهر اینهمه زیبا

ناز تورا میکشم به دیده منت

 سر به رهت می نهم به عجز و تمنا . . .



مطالب عاشقانه خرداد 92



همیشه رفتن بهترین نیست

گاهی میان رفتن وماندن هیچ فرقی نیست

چه قهر باشیم چه آشتی

اصل درست این است که عزیزان ما در خانه ی دل ما جای دارند


مطالب عاشقانه خرداد 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد