جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیام عاشقانه خرداد ماه 92

عاشقانه


پیام عاشقانه خرداد ماه 92


اسمت را نوشتم روی سیگار تا بسوزه


که وقتی سیگار تموم شد فراموشت کنم


ولی نمی دونستم که هر پک که به سیگار میزنم


اسمت میره تو حلقم و سلفم می ندازه



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
bisms.ir ) رو بزن




پیام عاشقانه خرداد ماه 92



به کوتاهی لحظات با هم بودن منگر

به وسعت لحظاتی نگاه کن که به یادت هستم



پیام عاشقانه خرداد ماه 92



یه بار دیگه بگو آره

 نگو سخته چه دشواره

 به پای قلب سرد تو

 شدم مجنون و آواره



پیام عاشقانه خرداد ماه 92



شرط عشق آن است

دلـــت آغــوش بخواهد نــه جســمت . . .



پیام عاشقانه خرداد ماه 92



چه ناگهانی..

نگاهت را به نگاهم را تعارف کردی...

و...

چه ناگهان عاشقت شدم..




پیام عاشقانه خرداد ماه 92



تو نباشی لحظه ها بیهوده است

در پس لبخندهایم گریه است

تو نباشی غم اسیرم میکند

دوریت هر لحظه پیرم میکند.



پیام عاشقانه خرداد ماه 92



میخواهم عادت کنم به نبودنت

 به نخواستنت. به نداشتنت.

 درست مثل تو که عادت داری هر روز دلم را بشکنی!



پیام عاشقانه خرداد ماه 92



یه زمونه ای شده که اگه برا عشقت کوهم بکنی

 نمیزارن به پای عاشق بودنت

میزارن به پای کنه بودنت...




پیام عاشقانه خرداد ماه 92


باور کن که نیازی نیست

به یاد کسی که نیست

اولش ترسناک ، بعد دردناک ، و بعد آزاد و رها و شاد

فراموش می کنم!



پیام عاشقانه خرداد ماه 92


"برایم بخند"

برایم که میخندی چشمهایت که هیچ

آسمان هم زیبا میشود...



پیام عاشقانه خرداد ماه 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد