جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک عاشقانه خرداد ماه 92

عاشقانه


پیامک عاشقانه خرداد ماه 92


جریان چیست ؟


چرا پیدا نمیشود جسد آنانی که ادعا میکنند


برایمان میمیرند ؟



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
bisms.ir ) رو بزن




پیامک عاشقانه خرداد ماه 92





حتی کفش هم اگر تنگ باشد زخم میکند

 وای به وقتی که دل تنگ باشد !



پیامک عاشقانه خرداد ماه 92





چشمانم را باز میکنم و او نیست

 این بی رحمانه ترین اتفاق هر روز است .



پیامک عاشقانه خرداد ماه 92





دوستت خواهم داشت در سکوت

 مبادا در صدایم توقعی باشد که خاطرت را بیازارد .



پیامک عاشقانه خرداد ماه 92





کف بینی نکن !

دستی که به سویت دراز شده ، طالعش تویی !



پیامک عاشقانه خرداد ماه 92





شاید دیگران در نبودنت "سرم" را گرم کنند

 ولی "دلم" را هرگز .



پیامک عاشقانه خرداد ماه 92




تعداد دقیق مژه هایت را میدانم

 تعجب نکن

مگر زندانی کاری جز شمردن میله های زندانش دارد ؟



پیامک عاشقانه خرداد ماه 92




دستم نمی رسد به بلندای چیدنت

 باید بسنده کنم به رویای دیدنت .



پیامک عاشقانه خرداد ماه 92






آرامم ، مثل مزرعه ای که تمام محصولش را آفت زده

 دیگر نگران داس ها نیستم !



پیامک عاشقانه خرداد ماه 92





خوبیهاست که باعث میشه آدما دلتنگ بشن

 به خاطر همه ی خوبیات یه عالمه دلتنگتم !



پیامک عاشقانه خرداد ماه 92

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد