جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس عاشقانه جدید خرداد 92

عاشقانه


اس عاشقانه جدید خرداد 92


من به چشمان پر از مهر تو عادت دارم


به تو و طرز نگاه تو ارادت دارم


عطش حسرت دیدار تو را پایان نیست


اشتیاقی است که هر لحظه و ساعت دارم



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
bisms.ir ) رو بزن




اس عاشقانه جدید خرداد 92



تا زمانی که دلم پیش خدا پر نکشد

 تا زمانی که اجل خط و نشانی نکشد

 دارمت دوست به حدی که خدا می داند

 راز این قصه ، فقط باد صبا می داند



اس عاشقانه جدید خرداد 92




بی تو هر شب عاشقی بارانی ام

 لاله ای پژمرده و زندانی ام

 بی تو در کنج همه دلواپسی

 بی تو من آغاز یک ویرانی ام



اس عاشقانه جدید خرداد 92



شاخه گل رزی که در زمان حیات به کسی می دهید

به مراتب بهتر از یک دسته گل ارکیده ای است

 که روی سنگ قبر او می گذارید .



اس عاشقانه جدید خرداد 92



ای کاش هر روز طناب دوستیمان پاره شود

 تا با گره زدن آن به هم نزدیکتر شویم !



اس عاشقانه جدید خرداد 92



دوست دارم عاشقت باشم ولیکن بی نشانه

 از غمت تنها بسوزم همچو یاری مخفیانه

 دوست دارم عاشقت باشم ننالم در فراقت

 سر دهم آوای وصلت با سرودی عاشقانه .



اس عاشقانه جدید خرداد 92



وقتی ازت دورم فکر نکنی فراموشت میکنم

 نه ! فقط بهت فرصت میدم دلت واسم تنگ بشه .



اس عاشقانه جدید خرداد 92



درود بر کسی که جسمش کیمیا

 عهدش وفا ، مهرش صفا و حسابش از همه جداست .



اس عاشقانه جدید خرداد 92



بهترین آرزوها را برای آشنایی دارم

که باعث شد زیباترین ها را درون قلبم احساس کنم .



اس عاشقانه جدید خرداد 92



بیا برای یکبار هم که شده دست به خلاف بزنیم

 من اندوه تو را می دزدم و تو تنهایی مرا !



اس عاشقانه جدید خرداد 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد