جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا عاشقانه

عاشقانه


اس ام اس زیبا عاشقانه love sms


به چشمم گفتم برات اشکی نریزه


دلم گفت: ببار خاطرش خیلی عزیزه



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
bisms.ir ) رو بزن




اس ام اس زیبا عاشقانه love sms



باورت گر بشود یا نشود حرفی نیست

 نفسم می گیرد در هوایی که نفس های تو نیست !



اس ام اس زیبا عاشقانه love sms



با من ای دوست اگر خوب اگر بد باشی

 تپش حس من این است که باید باشی




اس ام اس زیبا عاشقانه love sms



برای تا ابد ماندن باید رفت...

گاهی به قلب کسی ، گاهی از قلب کسی...



اس ام اس زیبا عاشقانه love sms




هر دم به بهانه ای تو را یاد کنم

افسرده دلم به یاد تو شاد کنم

بی تو دل من چو کلبه مخروبه است

با یاد تو این خرابه آباد کنم



اس ام اس زیبا عاشقانه love sms




دوستت دارم بی کلک

 کوچولوی مارمولک

دوستت دارم یه خرده

قد یه سوسک مرده !!!



اس ام اس زیبا عاشقانه love sms




دل خاص تو و من تن تنها اینجا

گوهر به کفت بماند و دریا اینجا

در کار توام به صبر مفکن کارم

کز صبر میان تهی‌ترم تا اینجا



اس ام اس زیبا عاشقانه love sms



باورم کن بخدا دلم داره توی این نبودنت کم میاره

انگاری مداد سرشکسته ام می نویسم ولی مضمون نداره



اس ام اس زیبا عاشقانه love sms




سبدی هست در اندیشه ی من

که پر از گل بدهم هدیه به تو

غافل از آنکه تو خود ناب تری

یک جهان گل بخورد غبطه ی تو




اس ام اس زیبا عاشقانه love sms


دنیا رو خیلی کوچیک می بینم که بخوام بگم

"یه دنیا دوستت دارم"



اس ام اس زیبا عاشقانه love sms



زندگی چیدن سیبی است باید چید و رفت

 زندگی تکرار پاییز است باید دید و رفت

زندگی رودی استجاری هرکه آمد شادمان کوزه ای پر کرد و رفت

 قاصدک ، این کولی خانه به دوش روزگار

 کوچه گردی های خود را زندگی نامید و رفت



اس ام اس زیبا عاشقانه love sms



گاهی گمان نمی کنی ولی می شود

گاهی نمی شود که نمی شود

گاهی هزار دوره دعا بی اجابتست

گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود

گاهی گدای گدایی و بخت یار نیست

گاهی تمام شهر گدای تو می شود



اس ام اس زیبا عاشقانه love sms
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد