جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عارفانه اردیبهشت 92

عاشقانه


اس ام اس عارفانه اردیبهشت 92


ﻫﻤﭽﻮﻥ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺑﺎﺵ


ﺭﻧﺞ ﺟﺪﺍ ﺷﺪﻥ ﺍﺯ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺭﺍ


ﺩﺭ ﺳﺒﺰ ﮐﺮﺩﻥ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺟﺒﺮﺍﻥ ﮐﻦ



اس ام اس عارفانه اردیبهشت 92


ﻫﻮﺍﯼ ﺍﻣﺸﺒﻢ ﺑﺎ ﻓﻜﺮﺕ ﺧﺮﺍﺑﻪ

ﺑﺪﻭﻥ ﺗﻮ ﺧﻮﺭﺷﯿﺪ ﻣﺤﺎﻟﻪ ﺑﺘﺎﺑﻪ


اس ام اس عارفانه اردیبهشت 92

ﺗﻮ ﻓﺎﻧﻮﺱ ﺷﺒﻬﺎﯼ ﺑﯿﺪﺍﺭﯾﻢ ﺑﺎﺵ

ﻧﺠﺎﺗﻢ ﺑﺪﻩ


اس ام اس عارفانه اردیبهشت 92


ﻭﺍﺳﻪ ﮔﺮﯾﻪ ﻛﺮﺩﻥ ﺑﻪ ﭘﺎﯼ ﺗﻮ ﺩﯾﺮﻩ

ﯾﺠﻮﺭﯼ ﺷﮑﺴﺘﻢ ﻛﻪ ﮔﺮﯾﺖ ﺑﮕﯿﺮﻩ

ﻫﻤﯿﻦ ﺍﻣﺸﺐ ﺍﺯ ﺣﺎﻝ ﻣﻦ ﺑﺎﺧﺒﺮ ﺑﺎﺵ




اس ام اس عارفانه اردیبهشت 92


ﻋﺸﻖ ﺩﺭ ﺩﺭﯾﺎ ﻏﺮﻕ ﺷﺪﻥ ﺍﺳﺖ

ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺩﺭ ﺩﺭﯾﺎ ﺷﻨﺎﮐﺮﺩﻥ ﺍﺳﺖ


اس ام اس عارفانه اردیبهشت 92


ﺩﺭ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺗﻮ ﮐﺎﺳﻪ ﺀ ﺻﺒﺮ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ

ﺻﺒﺮ ﮐﺎﺳﻪ ﻫﻢ ﻟﺒﺮﯾﺰ ﺷﺪ



اس ام اس عارفانه اردیبهشت 92


ﺳﺎﯾﻪ ﻣﺮﺍ ﺑﺎ ﺗﯿﺮ ﺯﺩﻧﺪ

ﺗﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺁﻓﺘﺎﺑﯽ ﻧﺸﻮﻡ


اس ام اس عارفانه اردیبهشت 92


یوسف فروختن به زر ناب هم خطاست

 نفرین اگر تو را به تمام جهان دهم

ما در این شهر غریبیم و در این ملک فقیر

 به مرام تو گرفتار و به یاد تو اسیر


اس ام اس عارفانه اردیبهشت 92


برایم در ردیف کسانی هستی که

 به قول نیما یادت روشنم می دارد


اس ام اس عارفانه اردیبهشت 92


حریقی به جانم زدی با نگاهت

دلم را ربودی تو با روی ماهت

سیاهی برفت از تمام جهان

چو دیدم به یک لحظه چشم سیاهت


اس ام اس عارفانه اردیبهشت 92


هزار کلمه بر جای خالی ات ریختم اما پر نشد

 به گمانم از جنس بی نهایتی


اس ام اس عارفانه اردیبهشت 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد