جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا اردیبهشت 92

عاشقانه


اس ام اس زیبا اردیبهشت 92


من که از کوی تو بیرون نرود پای خیالم


نکند فرق به حالم چه برانی چه بخوانی


چه به اوجم برسانی چه به خاکم بکشانی


نه من آنم که برنجم ، نه تو آنی که برانی



اس ام اس زیبا اردیبهشت 92

محاسبه عاشقانه :

 ۱ + ۱ = همه چیز و ۲ – ۱ = هیچ چیز



اس ام اس زیبا اردیبهشت 92



اسپند دود می کنم

 برای عشقمان هر شب میان راز و نیاز های شبانه

نکند جادوگر زشت بی تفاوتی ، چشممان بزند



اس ام اس زیبا اردیبهشت 92


هر کسی می تواند با شما لبخند بزند

هر کسی می تواند با تو گریه کند

اما کسی که تو را دوست دارد وقتی اشک در چشمان شماست

 میتواند آنرا تبدیل به لبخند کند


اس ام اس زیبا اردیبهشت 92


گفتی : نفرین میکنی ؟

گفتم : نه ، اما از خدا میخوام هیچکس اندازه من دوستت نداشته باشد


اس ام اس زیبا اردیبهشت 92


آنکه دستور زبان عشق را بی گزاره در نهاد ما نهاد

خوب می دانست تیغ تیز را در کف مستی نمی بایست داد


اس ام اس زیبا اردیبهشت 92


دلم یک جای دنج میخواهد

 آرام و بی تَنِش جایی باید باشد

غیر از این کنج تنهایی!

تا آدم گاهی آنجا آرام بگیرد مثلا آغوش تو !



اس ام اس زیبا اردیبهشت 92


از راه وفا گاه ز ما یاد توان کرد

 گاهی به نگاهی دل ما شاد توان کرد

 صید دل ما لایق تیر تو اگر نیست

 از بهر خدا آخرش آزاد توان کرد

 مستم ز می عشق چنان کز پس مرگم

 صد میکده از خاکـ من آباد توان کرد


اس ام اس زیبا اردیبهشت 92


لبخند ، شروع عشق است

 محبت ، باغ عشق است

ناکامی ، داغ عشق

چشم ، راز عشق

وعده ، امتحان عشق

خاموشی ، درد عشق

رسوایی ، شرمندگی عشق


اس ام اس زیبا اردیبهشت 92


دل من یه روز به دریا زد و رفت

پشت پا به رسم دنیا زد و رفت

 زنده ها خیلی براش کهنه بودن

 خودشو تو مرده ها جا زد و رفت


اس ام اس زیبا اردیبهشت 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد