جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا و قشنگ اردیبهشت 92

عاشقانه


اس ام اس زیبا و قشنگ اردیبهشت 92


در این دنیا که حتی ابر


نمی گرید به حال ما


همه از من گریزانند


تو هم بگذر از این تنها



اس ام اس زیبا و قشنگ اردیبهشت 92


خدایا عاصی و خسته به درگاه تو رو کردم

 نماز عشق را آخر به خون دل وضو کردم

دلم دیگر به جان آمد در این شبهای تنهایی

 بیا بشنو تو فریادی که پنهان در گلو کردم


اس ام اس زیبا و قشنگ اردیبهشت 92

شبا فکر و خیال تو چرا خوابم نمی گیره

نه تنها لحظه هام حتی تموم خونه دلگیره

حالا که شب به شب رفت و توام تنهایی سر کردی

 توی تنهایی می پوسم نمی ذارم که برگردی


اس ام اس زیبا و قشنگ اردیبهشت 92



تمام جاده های جهان را به جستجوی نگاه تو آمده ام

 پیاده ، این تو و این پینه های پای من

 حالا بگو در این تراکم تنهایی

 مهمان بی چراغ نمی خواهی ؟


اس ام اس زیبا و قشنگ اردیبهشت 92


خداوندا تو تنهای منم تنهای تنها

 تو یکتایی و بی همتا ولی من

نه یکتایم نه بی همتا

فقط تنهای تنهایم و محتاج نگاه تو


اس ام اس زیبا و قشنگ اردیبهشت 92


زندگی شبیه شعریست

 قافیه هایش با من

 تو  فقط همیشه ردیف باش !



اس ام اس زیبا و قشنگ اردیبهشت 92


گل اگر چشم خودش باز کند خواهد مرد

 ماه در اوج غرورش به زمین خواهد خورد

 چون به زیبایی تو حسرت ، عالم خوردند

 برق چشمان تو روح از تنشان خواهد برد


اس ام اس زیبا و قشنگ اردیبهشت 92


انسانهای خوب همانند گلهای قالی اند

 نه انتظار باران را دارند و نه دلهره ی چیده شدن

دائمی اند !


اس ام اس زیبا و قشنگ اردیبهشت 92


دیـگـــر نه اشـکـــهایــم را خــواهـی دیــد

نه التـــمـاس هـــایم را و نه احســـاســاتِ ایــن دلِ لـعـنـتـی را

به جـــای آن احســـاسی که کُـــشـتـی درخـتـی از غــــرور کـاشـتم


اس ام اس زیبا و قشنگ اردیبهشت 92


دلی که شکستی را گچ چاره نکرد

 گل گرفتمش


اس ام اس زیبا و قشنگ اردیبهشت 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد