جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس احساسی و رمانتیک اردیبهشت 92

عاشقانه


اس ام اس احساسی و رمانتیک اردیبهشت 92


من به تنهایی یک چلچله در کنج قفس


بند ، بندم همه در حسرت یک پرواز است


من به پرواز نمی اندیشم ، به تو می اندیشم


که زیباتر از اندیشه یک پرواز است



اس ام اس احساسی و رمانتیک اردیبهشت 92


خدایا عاصی و خسته به درگاه تو رو کردم

نماز عشق را آخر به خون دل وضو کردم

دلم دیگر به جان آمد در این شبهای تنهایی

 بیا بشنو تو فریادی که پنهان در گلو کردم


اس ام اس احساسی و رمانتیک اردیبهشت 92



چرا غم ها نمی دانند که من غمگین ترین غمگین شهرم

بیا هی دوست با من باش که من تنهاترین تنهای شهرم


اس ام اس احساسی و رمانتیک اردیبهشت 92


دعا کن دلم بوی باران بگیرد

و این درد جانسوز درمان بگیرد

دعا کن دلم رنگ آیینه گردد

و تنهایی از عشق پایان بگیرد


اس ام اس احساسی و رمانتیک اردیبهشت 92


به پندار تو :

جهانم زیباست

جامه ام دیباست

 دیده ام بیناست

 زبانم گویاست

قفسم هم طلاست

 به این ارزد که دلم تنهاست


اس ام اس احساسی و رمانتیک اردیبهشت 92


اما چه رنجی است لذت ها را تنها بردن

و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن

و چه بدبختی آزار دهنده ای است تنها خوشبخت بودن

در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است



اس ام اس احساسی و رمانتیک اردیبهشت 92


تو برو پیچک من فکر تنهایی این قلب مرا هیچ مکن

رو پیشانی من چیزی نیست

غیر یک قصه پر از بی کسی و تنهایی


اس ام اس احساسی و رمانتیک اردیبهشت 92



منم تنهاترین تنهای تنها

اسمتو می نویسم روی شن ها

باد میاد اسمتو پاک میکنه

کارم شده این در این صحرای غمها


اس ام اس احساسی و رمانتیک اردیبهشت 92


نکنه خدا نکرده سفر بهت بسازه

عوض کنه هواتو آب و هوای تازه

نکنه خدا نکرده یادت نمونه اشکام

یادت بره چه خستم یادت بره چه تنهام


اس ام اس احساسی و رمانتیک اردیبهشت 92


برو ولی اینو بدون هر جا باشی دوست دارم

هنوز برای دیدنت رو رویاهام پا میزارم

دل منو شکستی وقتی تنهام گذاشتی

کاش می دونستم که تو هیچوقت دوسم نداشتی



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد