جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین و تیکه دار اردیبهشت 92

عاشقانه



اس ام اس سنگین و تیکه دار اردیبهشت 92


گفتم چشمم، گفت به راهش می دار


گفتم جگرم، گفت پر آهش می دار


گفتم که دلم، گفت چه داری در دل


گفتم غم تو، گفت نگاهش می دار

اس ام اس سنگین و تیکه دار اردیبهشت 92


حاصلم درد دل است از دل بی حاصل خویش

 به که گویم من دلسوخته درد دل خویش


اس ام اس سنگین و تیکه دار اردیبهشت 92


دلی بستم به آن عهدی که بستی

 تو آخر هر دو را با هم شکستی

اس ام اس سنگین و تیکه دار اردیبهشت 92


غم ساخت کار دل، ز نوا می توان شناخت

 ظرف شکسته را، ز صدا می توان شناخت

اس ام اس سنگین و تیکه دار اردیبهشت 92


دیدیم ز خوبان جفا پیشه بسی را

 مثل تو جفا پیشه ندیدیم کسی را

اس ام اس سنگین و تیکه دار اردیبهشت 92


گرچه کردم ذوق ها از آشنایی های او

 انتقام از من کشید، آخر جدایی های او


اس ام اس سنگین و تیکه دار اردیبهشت 92



گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست

 آنچه البته بجایی نرسد، فریاد است


اس ام اس سنگین و تیکه دار اردیبهشت 92


هر که را دیدیم از مجنون و عشقش قصه گفت

 کاش می گفتند در این ره، چه بر لیلا گذشت


اس ام اس سنگین و تیکه دار اردیبهشت 92


از بس که شکسته، باز بستم توبه

فریاد همی کند ز دستم توبه

دیروز بتوبه ای شکستم ساغر

و امروز بساغری شکستم، توبه



اس ام اس سنگین و تیکه دار اردیبهشت 92


خال مشکین، لب نوشین، بر سیمین خط سبز

آنچه اسباب نکوئیست مهیاست ترا

نازنینا به گل و سنبل و سرو و مه و مهر

ناز کن ناز که دست از همه بالاست ترا


اس ام اس سنگین و تیکه دار اردیبهشت 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد