جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس بی وفایی و نامردی اردیبهشت 92

عاشقانه


اس ام اس بی وفایی و نامردی اردیبهشت 92


گفتم دل و جان در سر کارت کردم


هر چیز که داشتم نثارت کردم


گفتا تو که باشی که بکنی یا نکنی؟


آن من بودم که گرفتارت کردم



اس ام اس بی وفایی و نامردی اردیبهشت 92


دلربایانه دگر بر سر ناز آمده ای

 از دل ما چه به جا مانده که باز آمده ای ؟


اس ام اس بی وفایی و نامردی اردیبهشت 92


تو بی من تنگدل، من بی تو دل تنگ

جدایی بین ما فرسنگ فرسنگ

فلک دوری به یاران می پذیرد

 به خورشیدش بماند داغ این ننگ


اس ام اس بی وفایی و نامردی اردیبهشت 92


قاصد که ازو به من خبر هیچ نگفت

گفتم که: تو را یار مگر هیچ نگفت؟

گفتا که: چرا، بگفتم آن گفته بگو

آهی به لب آورد و دگر هیچ نگفت


اس ام اس بی وفایی و نامردی اردیبهشت 92


گر نخل وفا بر ندهد، چشم تری هست

 تا ریشه در آب است، امید ثمری هست

آن دل که پریشان شود از ناله ی بلبل

 در دامنش آویز که با وی خبری است


اس ام اس بی وفایی و نامردی اردیبهشت 92


از خرابی می گذشتم

منزلم آمد به یاد

دست و پا گم کرده ای

 دیدم دلم آمد به یاد


اس ام اس بی وفایی و نامردی اردیبهشت 92


دانستی اگر سوز شبان روز مرا

 دامن نزدی آتش جانسوز مرا

از خنده دیروز حکایت چه کنی

 باز آی و ببین گریه امروز مرا


اس ام اس بی وفایی و نامردی اردیبهشت 92


گریه کردم اشک بر داغ دلم مرحم نشد

 ناله کردم ذره ای از دردهایم کم نشد

در گلستان بوی گل بسیار بوییدم ولی

از هزاران گل، گلی همچون وفا پیدا نشد

اس ام اس بی وفایی و نامردی اردیبهشت 92


ناصحا، بیهوده میگویی که دل بردار از او

 من به فرمان دلم، کی دل به فرمان من است ؟


اس ام اس بی وفایی و نامردی اردیبهشت 92



سالها شد که رخ زرد مرا دوست ندید

 بس که خون جگر از دیده روان است مرا


اس ام اس بی وفایی و نامردی اردیبهشت 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد