جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تنهایی اردیبهشت 92


عاشقانه


اس ام اس تنهایی اردیبهشت 92


چنان دل کندم از دنیا


که شکلم شکل تنهاییست


ببین مرگ مرا در خویش


که مرگ من تماشاییست



اس ام اس تنهایی اردیبهشت 92


از هزاران زنی که فردا پیاده می‌شوند از قطار یکی زیبا و مابقی مسافرند.


اس ام اس تنهایی اردیبهشت 92


مدتها ست که خدا چشمانش ضعیف شده است

 دیگر نمی تواند در و تخته را با هم جور کند.


اس ام اس تنهایی اردیبهشت 92


آن لباس گلدار آبی در اولین عکس مشترک

اکنون دستگیرۀ آشپزخانه.

 
اس ام اس تنهایی اردیبهشت 92


میگویند گره هرچه کهنه تر شود پوسیده تر میشود،

دل بسته ام به زمان گره ی فاصله هم شاید...


اس ام اس تنهایی اردیبهشت 92


پشت سر تمام پل ها سالم اند

من خانه ام خراب شده به کجا برگردم؟


اس ام اس تنهایی اردیبهشت 92


می گویند دلتنگ نباشم.....!

خدای من....!

انگار به آب می گویند خیس نباش.......!


اس ام اس تنهایی اردیبهشت 92



برای من از دل شــکسته نگو

که دلــﮯ دارم شــکسته تر از سکوتـــ

شــکسته از درد

شــکسته از زخــم

شــکسته از عشــق



اس ام اس تنهایی اردیبهشت 92


حــــــــــــــــــــــــ ــــوا

تو مگر سیب را پوست کندی خوردی

که دنیا اینگونه پوست ما را میکند


اس ام اس تنهایی اردیبهشت 92



من دلم می خواهد

که خدا با باران

دفتر اندیشه ی تاریکم را سبز کند

گیج گیجم

همه جا باران است

پس چرا دفتر شعرم خالیست!



اس ام اس تنهایی اردیبهشت 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد