جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشق و معشوق جدید و سنگین

عاشقانه


اس ام اس عاشق و معشوق جدید و سنگین


اونی که عاشقشی یه دونس


ولی اونایی که عاشقتند چندتان!


برای همین عاشق شدن


بهتر از معشوق بودنه



اس ام اس عاشق و معشوق جدید و سنگین




دلم گرفت

پس هم نداد


اس ام اس عاشق و معشوق جدید و سنگین




همیشه که این زبان نیست که لال می‌شود

گاهی انگشت

گاهی چشم

گاهی دل


اس ام اس عاشق و معشوق جدید و سنگین





انسان از جنگ زلزله و سیگار نمی میرد

انسان را روزی لبخند هایی که نمی زند

و اشک هایی که نمی ریزد

خواهد کشت


اس ام اس عاشق و معشوق جدید و سنگین





معشوق من

دلم برای بوسه بر چشم‌هایت تنگ است

یک دم آنها را به روی دنیا ببند !


اس ام اس عاشق و معشوق جدید و سنگین




چشم به هم میزنی صبح شده!

یک شب دیگر بدون او گذشت...



اس ام اس عاشق و معشوق جدید و سنگین




آدما دو دسته‌ هستن

دوست‌دارما و

منم‌همینطورا


اس ام اس عاشق و معشوق جدید و سنگین




هر دردی میتواند مسری باشد

کافی ست تو داشته باشی و من بدانم


اس ام اس عاشق و معشوق جدید و سنگین




گربه هفت جان دارد

اما گربه هم روزی می میرد

سوسک صد جان دارد

اما سوسک هم روزی می میرد

و عشق به تو هفت دریا بود



اس ام اس عاشق و معشوق جدید و سنگین

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد