جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تنهایی و فراق عاشقونه جدید

عاشقانه


اس ام اس تنهایی و فراق عاشقونه جدید


ﻣﺴﺖ ﺁﻥ ﯾﺎﺭﻡ ﮐﻪ ﺩﺭﺗﻨﻬﺎیی ﯾﺎﺩﻡ ﮐﻨﺪ


ﻧﻪ ﺍﺯ ﻓﺮﺍﻕ ﻭ ﺩﻭﺭﯼ ﺧﻮﺩ ﺳﺨﺖ ﺑﯿﻤﺎﺭﻡ ﮐﻨﺪ



اس ام اس تنهایی و فراق عاشقونه جدید



ﻣﻌﻠﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﺳﻔﯿﺪﺑﻮﺩﻥ ﺑﺮﮒ ﻧﻘﺎﺷﯽ ﺍﻡ

ﺗﻨﺒﯿﻬﻢ ﮐﺮﺩ ﻭ "ﻫﻤﻪ"ﺑﻪ ﻣﻦ ﺧﻨﺪﯾﺪﻧﺪ

 ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﺧﺪﺍﯾﯽ ﺭﺍ ﮐﺸﯿﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﮐﻪ "ﻫﻤﻪ" ﻣﯿﮕﻔﺘﻨﺪ ﺩﯾﺪﻧﯽ ﻧﯿﺴﺖ


اس ام اس تنهایی و فراق عاشقونه جدید


ﮐﺎﺵ ﻓﻘﻂ یه ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﭽﻪ ﺑﺸﻢ

ﺑﻠﻨﺪﺑﻠﻨﺪ ﺑﺎ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﻨﻢ ﺗﺎ ﺧﺎﻟﯽ ﺑﺸﻢ

 ﮔﻠﻮﻡ ﺩﺍﺭﻩ ﻣﯿﺘﺮﮐﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﺑﻐﺾ

ﮐﺎﺵ



اس ام اس تنهایی و فراق عاشقونه جدید


"ﺩﻧﯿﺎ"ﺭﺍ ﺑﻐﻞ ﮔﺮﻓﺘﯿﻢ ﮔﻔﺘﻨﺪ

ﺍﻣﻦ ﺍﺳﺖ ﻫﯿﭻ ﻛﺎﺭﯼ ﺑﺎ ﻣﺎ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﺧﻮﺍﺑﻤﺎﻥ ﺑﺮﺩ

ﺑﯿﺪﺍﺭ ﺷﺪﯾﻢ، ﺩﯾﺪﯾﻢ

ﺁﺑﺴﺘﻦ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﺭﺩﻫﺎﯾﺶ ﺷﺪﻩ ﺍﯾﻢ


اس ام اس تنهایی و فراق عاشقونه جدید


ﺧﺪﺍﯾﺎ ﺍﺯﺗﻮ ﻣﻌﺠﺰﻩ ﺍﯼ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻢ

ﻣﻌﺠﺰﻩ ﺍﯼ ﺑﺰﺭﮒ ﺩﺭ ﺣﺪ ﺧﺪﺍ ﺑﻮﺩﻧﺖ

ﺗﻮ ﺧﻮﺩ ﺑﻬﺘﺮ ﻣﯿﺪﺍﻧﯽ ﻣﻌﺠﺰﻩ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺍﺷﮏ ﺷﻮﻗﻢ ﺭﺍ ﺟﺎﺭﯼ ﮐﻨﺪ

ﻧﺎاﻣﯿﺪ ﻧﯿﺴﺘﻢ ﻓﻘﻂ ﺩﻟﺘﻨﮕﻢ


اس ام اس تنهایی و فراق عاشقونه جدید


چه فرقی می‌کند من عاشق تو باشم یا تو عاشق من

چه فرقی می‌کند رنگین کمان از کدام سمت آسمان آغاز می‌شود



اس ام اس تنهایی و فراق عاشقونه جدید


باید حتما کسی باشد که وقتی می خندد دل من بلرزد

دنیا نمی تواند اینقدر مسخره باشد


اس ام اس تنهایی و فراق عاشقونه جدید


این همه آدم تو متروی تهران برای چی اینقد عجله دارن ؟

همدیگرو هل میدن فش میدن  میخان برن کجا ؟

آدم فقط وختی میخاد در  خونه لیلی بره باید عجله داشته باشه

ینی این همه آدم عاشق بودن ؟


اس ام اس تنهایی و فراق عاشقونه جدید


من زنم

مرا پریشانی موهایت که نه

مرا ته ریش خسته ی صورتت آشفته می کند


اس ام اس تنهایی و فراق عاشقونه جدید

خوشحال که می‌شوی

دل من هم آرام می‌گیرد


اس ام اس تنهایی و فراق عاشقونه جدید
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد