جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس احساسی و زیبای عاشقانه و عارفانه

عاشقانه


اس ام اس احساسی و زیبای عاشقانه و عارفانه


عشق چون ایده برد هوش دل فرزانه را


دزد عاقل می کشد اول چراغ خانه را


آنچه ما کردیم با خود هیچ نابینا نکرد


در میان خانه گم کردیم صاحبخانه را



اس ام اس احساسی و زیبای عاشقانه و عارفانه


هر دم به بهانه ای تو را یاد کنم

 افسرده دلم به یاد تو شاد کنم

 بی تو دل من چو کلبه ای خاموش است

با یاد تو این خرابه آباد کنم



اس ام اس احساسی و زیبای عاشقانه و عارفانه


عاشق شدم و عشق مرا بد نام کرد

 داروغه شنید و مرا زندان کرد

در خلوت زندان به خود نالیدم

عاشق شود آنکس که مرا عاشق کرد



اس ام اس احساسی و زیبای عاشقانه و عارفانه


عشق یعنی قلم از تیشه و دفتر از سنگ

 که به عمری نتوان دست در آثارش برد



اس ام اس احساسی و زیبای عاشقانه و عارفانه


فال حافظ زدنت از پی دلتنگی کیست ؟

 من که هر لحظه به یاد تو و دلتنگ تو ام

 هر ستاره یه نشان از غم و دلتنگی من

 آسمان را بفرستم که بدانی همه جا یاد تو ام ؟


اس ام اس احساسی و زیبای عاشقانه و عارفانه


زندگی را بی عشق سپری کردن غم بزرگی است

اما این تقریبا برابر است با غمی که زندگی را ترک کنی

بدون اینکه به کسی که عاشقش هستی بگویی که دوستش داری



اس ام اس احساسی و زیبای عاشقانه و عارفانه


نمیدانم هم اکنون کجا مشغول لبخندی

فقط یک آرزو دارم که در دنیای شیرینت

میان قلب تو با غم نباشد هیچ پیوندی


اس ام اس احساسی و زیبای عاشقانه و عارفانه


ای قرار لحظه های اضطرار

بر روان دیده ام منشین چو خار

جاری عشقی به شریان وجود

بی تو باید شعر دلتنگی سرود


اس ام اس احساسی و زیبای عاشقانه و عارفانه


روزگاری شد و کسی مرد ره عشق ندید

 حالیا چشم جهانی نگران من و توست


اس ام اس احساسی و زیبای عاشقانه و عارفانه


می خواستم تصویر با تو بودن را نقاشی کنم

دیدم فاصله بینمان در ورق جا نمی شود

کمی نزدیک تر بیا می خواهم با تو بودن را حس کنم


اس ام اس احساسی و زیبای عاشقانه و عارفانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد