جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غم و گریه برای رفتن عشق


عاشقانه


اس ام اس غم و گریه برای رفتن عشق


سکوت و خلوت بغض شبانه


چه دلگیر است بی تو حجم خانه


تو رفتی و دلی دارم که هر دم


برای گـــریــــه می گیرد بهانه



اس ام اس غم و گریه برای رفتن عشق



ما نه آنیم که در بازی تکراری این چرخ فلک


هر که از دیده مان رفت ز خاطر ببریم

یا که چون فصل خزان آمد وگل رفت به خواب

دل به عشق دگری داده ز آنجا برویم

وسعت دیده ما خاک قدمهای تو بود

خاک زیر قدمت را به دو دنیا بخریم


اس ام اس غم و گریه برای رفتن عشق




دل‌ من محکمه ایست

که به من می‌گوید :

همه را دوست بدار

به همه خوبی‌ کن

و اگر بد دیدی

دل‌ به دریای محبت بزن و بخشش کن


اس ام اس غم و گریه برای رفتن عشق




کاش دستی بود و دستم می گرفت

انتقام از نفس پستم می گرفت


اس ام اس غم و گریه برای رفتن عشق




امید وصــل تـــو نگذاشت تا دهـــم جان را

وگـــرنه روز فراق تـــو مردن آســـان بود



اس ام اس غم و گریه برای رفتن عشق




سیب ها از چشم درخت افتاده اند

درخت از چشم باغ می افتد

باغ از چشم باغبان

و باغبان از چشم دنیا

پس جای نگرانی نیست

این یک امر عادیست

اگر من هم از چشم تو افتادم



اس ام اس غم و گریه برای رفتن عشق




کسی که یادت نکرد

تو یادش کن

شاید او تنهاتر از تو باشد


اس ام اس غم و گریه برای رفتن عشق





تو را دوست دارم بدون آنکه علتش را بدانم

محبتی که علت داشته باشد یا احترام است یا ریا



اس ام اس غم و گریه برای رفتن عشق




جدا که شدیم هر دو به یک احساس رسیدیم

تو به فراغت

من به فراقت

یک حرف تفاوت که مهم نیست هست؟؟؟



اس ام اس غم و گریه برای رفتن عشق




بشنو همسفر من

با هم رهسپار راه دردیم

با هم لحظه ها را گریه کردیم

ما در صدای بی صدای گریه بودیم

ما از عبور تلخ لحظه قصه ساختیم

شاید در این راه اگر با هم بمانیم

وقت رسیدن شعر خوشبختی بخوانیم


اس ام اس غم و گریه برای رفتن عشق

نظرات 2 + ارسال نظر
عاشق تنها یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:08 ب.ظ

اشکان چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:54 ب.ظ http://http:/bigsms.blogsky.com/

گریه برای عشق چیزی جز عم واندوه سال ها ندارد افسردگی و نامیدی عمگینی اثار با قیمانده عشق است

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد