جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تنهایی و نا امیدی عاشقانه

عاشقانه


اس ام اس تنهایی و نا امیدی عاشقانه


دیگر نه دلم شوق تماشا دارد


نه پنجره ای به سمت فردا دارد


تنهایی دیگری برو پیدا کن


این غار برای یک نفر جا دارد



اس ام اس تنهایی و نا امیدی عاشقانه


یک سمت تویی و عشق مرگی ساده

یک سمت جهان به قتل من آماده!

می ترسم! مثل بچه گنجشکی که

در دست دو بچّه ی شرور افتاده


اس ام اس تنهایی و نا امیدی عاشقانه



صرف فعل “دوست داشتن” بسیار سخت است

گذشته اش که به هیچ وجه ساده نیست

حالش کاملاً اخباری ست

آینده اش هم شرطی


اس ام اس تنهایی و نا امیدی عاشقانه


غربت آن نیست که تنها باشی

فارغ از فتنه ی فردا باشی

غربت آن است که چون قطره ی آب

در پی موج و دریا باشی

غربت آن است که مثل من و دل

در میان همه کس یکه و تنها باشی


اس ام اس تنهایی و نا امیدی عاشقانه


گاهی اوقات همینی که هستی را دوست دارم

وگرنه بهتر از این را همه دوست دارند


اس ام اس تنهایی و نا امیدی عاشقانه


کسی هست شانه هایش را به من قرض بدهد

تا یک دل سیر گریه کنم؟

بدون هیچ حرف و سوال و جواب و دلداری و نصیحتی؟؟؟


اس ام اس تنهایی و نا امیدی عاشقانه


بعضی ها به ظاهر وقتی اول وارد لیست دوستانت که میشوند

چیزی با خود نمی آورند

ولی وقتی میروند

همه چیز آدم را با خودشان می برند


اس ام اس تنهایی و نا امیدی عاشقانه


کاش می شد که دلم از عاشقی بو ببرد

یار آمده دل را به شکار چشم آهو ببرد

خسته ز دلم … بگو خریدار کجاست ؟

تا قلب مرا به شرط چاقو ببرد



اس ام اس تنهایی و نا امیدی عاشقانه


هر چند که باشی عاشقی دل نگران

حس می کنم این را که شبی در باران

این بازی تا ابد کنارت هستم

با سوت قطار می پذیرد پایان


اس ام اس تنهایی و نا امیدی عاشقانه


انگشت مزن بر دلِ پر حوصله‎‌ی ما

بگذار که سربسته بماند، گله‌ی ما


اس ام اس تنهایی و نا امیدی عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد