جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس بیقراری های عاشقانه


عاشقانه


اس ام اس بیقراری های عاشقانه


تصور کن بهاری را که از دست تو خواهد رفت


خم گیسوی یاری را که از دست تو خواهد رفت


شبی در پیچ زلف موج در موجت تماشا کن


نسیم بیقراری را که از دست تو خواهد رفت



اس ام اس بیقراری های عاشقانه




تو مرا می پایی که مبادا دل خود را به تو تحمیل کنم

و من اما گاهی همچنان خیره به تو می نگرم

تا شاید حرف احساس دلم را از نگاهم خوانی

و به من فرصت پرواز دهی


اس ام اس بیقراری های عاشقانه




به یاد هم بودن قشنگترین هدیه ای است که

نیازی به با هم بودن نداره


اس ام اس بیقراری های عاشقانه




بهر هر یاری که جان دادم

 به پاس دوستی

دشمنی ها کرد با من

 در لباس دوستی


اس ام اس بیقراری های عاشقانه




بی تو چمدانی ست دلم که تنهاییم را در آن تا می زنم

و قفلی از دلتنگی بر آن می گذارم

که رمزش حروف اسم توست


اس ام اس بیقراری های عاشقانه




چقدر تلخ شده ای

این روزها قندهایت را در دل چه کسی آب می کنی ؟


اس ام اس بیقراری های عاشقانه





زلال که باشی سنگ های کف رودخانه‌ات را می‌بینند

برمی‌دارند و نشانه می‌روند دُرست به سوی خودت!


اس ام اس بیقراری های عاشقانه




خدایا

یا فریاد در گلو یم را بگیر

یا بغض گلو گیرم را

هرکدام راه دیگری را بسته


اس ام اس بیقراری های عاشقانه




گاهی چه اصرار بیهوده ایست

اثبات دوست داشتنمان

چرا که دوست ترمان دارند وقتی دوستشان نداریم


اس ام اس بیقراری های عاشقانه




من تو را بیشتر از غرورم دوست داشتم

و تو غرورت را بیشتر از من

حالا اما بگذریم

نه چیزی از غرور تو مانده نه از دوست داشتن من


اس ام اس بیقراری های عاشقانه


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد