جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

عاشقانه ها و غریبانه های جدید و زیبا

عاشقانه


عاشقانه ها و غریبانه های جدید و زیبا


غربت دیرینه ام را با تو قسمت می کنم


تا ابد با درد و رنج خویش خلوت می کنم


رفتی و با رفتنت کاخ دلم ویرانه شد


من در این ویرانه ها احساس غربت می کنم



عاشقانه ها و غریبانه های جدید و زیبا


تو نبودی دل به دل راهی نداشت

 از خیال عشق آگاهی نداشت

تو نباشی تا قیامت بی کسم

در تمام زندگی دلواپسم


عاشقانه ها و غریبانه های جدید و زیبا


روزگار چون گرگ پیری پر بلاست

 طعمه اش یاران خوب و با وفاست

دوری از یاران مکن ای با وفا

 گرگ دوران در کف این لحظه هاست


عاشقانه ها و غریبانه های جدید و زیبا


مهربانیت از دور چه نزدیک است و عجیب حس میکنم

که جغرافیا دروغی تاریخی است

عاشقانه ها و غریبانه های جدید و زیبا


هر چند نمیدانم خواب هایت را با که شریک میشوی

اما هنوز شریک تمام بیخوابی های من تویی


عاشقانه ها و غریبانه های جدید و زیبا


هرگز گنجشکی را که توی دستت داری

به امید گرفتن کبوتری که در هواست رها نکن


عاشقانه ها و غریبانه های جدید و زیبا


از هرچه می رود، سخن دوست خوشتر است

 پیغام آشنا نفس روح پرور است

هرگز از وجود حاضر غایب شنیده ای

 من در میان جمع و دلم جای دیگراست


عاشقانه ها و غریبانه های جدید و زیبا


الا ای همنشین دل که یارانت برفت از یاد

 مرا روزی نباد آن دم که بی یاد تو بنشینم


عاشقانه ها و غریبانه های جدید و زیبا


در ستایش مهربانیت همچون نماز مسافر

شکسته ام !


عاشقانه ها و غریبانه های جدید و زیبا


کمی از غصه هایم یاد بگیر که وقتی بودی با فکر رفتنت

و وقتی رفتی با فکر برنگشتنت همراه من ماند !


عاشقانه ها و غریبانه های جدید و زیبا
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد