جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خیانت در عشق و عاشقانه

عاشقانه


اس ام اس خیانت در عشق و عاشقانه


دیشب که باران آمد


میخواستم سراغت را بگیرم


اما خوب میدانستم این بار هم که پیدایت کنم


باز زیر چتر دیگرانی ...



اس ام اس خیانت در عشق و عاشقانه


شاخه گل رزی که در زمان حیات به کسی می دهید

به مراتب بهتر از یک دسته گل ارکیده ای است

 که روی سنگ قبر او می گذارید

اس ام اس خیانت در عشق و عاشقانه


بر همان عهد که با یاد و خیالت بستم

یاد من هم نکنی باز به یادت هستم


اس ام اس خیانت در عشق و عاشقانه


چه غریبند دوستت دارم هایی که نوشته میشوند

ولی خوانده نمیشوند


اس ام اس خیانت در عشق و عاشقانه


سالهاست که معنای این را نفهمیده ام

رفت و آمد

یا

آمد‌ و رفت ؟

آدمها می‌روند که برگردند

یا می‌آیند که بروند ؟


اس ام اس خیانت در عشق و عاشقانه


نم نم عشقت را با دریا محبت دیگران عوض نمیکنم


اس ام اس خیانت در عشق و عاشقانه


توی دنیا آدمهای زیادی رو تختهای دونفره میخوابن

اما قشنگ اینه که بعضی آدمها روی تختهای یک نفره بیاد هم بیدارن


اس ام اس خیانت در عشق و عاشقانه


بعد رفتنت دوچیز مرا گریاند

یکی رفتن بی بهانه ات

و دیگری ماندن بیهوده خودم


اس ام اس خیانت در عشق و عاشقانه


خدایا

دیگر میترسم از آدم هایی که عاشق نمیشوند

ولی عاشق کردن را خوب بلد اند


اس ام اس خیانت در عشق و عاشقانه

نعمت روی زمین قسمت پر رویان است

خون دل میخورد آنکس که حیایی دارد

اس ام اس خیانت در عشق و عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد