جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا و ناب عاشقانه


عاشقانه


اس ام اس زیبا و ناب عاشقانه


تا زمانی که دلم پیش خدا پر نکشد


تا زمانی که اجل خط و نشانی نکشد


دارمت دوست به حدی که خدا می داند


راز این قصه فقط باد صبا می داند



اس ام اس زیبا و ناب عاشقانه


فرهاد میدانست صد سال نمیتواند کوه را بکند و به شیرینش برسد

اما همین برایش کافی بود که اسمش را کنار شیرین جاودانه کند



اس ام اس زیبا و ناب عاشقانه


حضور آرامت مدتهاست در کنارم نیست

ولی یاد تو مهمان همیشگی قلبم است

اس ام اس زیبا و ناب عاشقانه


من می بافم

او نیز می بافد

من برای او کلاه تا سرش را گرم کنم

او برای من دروغ تا دلم را گرم کند


اس ام اس زیبا و ناب عاشقانه


تو که عشقو تو ویرونی ندیدی

 شب سر در گریبونی ندیدی

نمی دونی چه دردی داره دوری

تو که رنگ پریشونی ندیدی


اس ام اس زیبا و ناب عاشقانه


اینجا بجز دوری تو

چیزی بمن نزدیک نیست


اس ام اس زیبا و ناب عاشقانه


من وجودم به تو مدیون و دلم مامن توست

 آرزویم نظری روی تو و دیدن توست

من اگر دور ز تو هستم و دلتنگ شدم

 با صدای خوش تو غرق در آهنگ شدم


اس ام اس زیبا و ناب عاشقانه


لعنتی

تمام این مدت دل داشتی و حکم لازم نکردی!؟


اس ام اس زیبا و ناب عاشقانه


کاش خبر از این دل تنگم داشتی

کاش خبر از غصه و آهم داشتی

این دل شده مبتلا به تو ای دوست

کاش مرهمی برای دردش داشتی


اس ام اس زیبا و ناب عاشقانه


محبت چشمه ایست از جنس نور

 هم ارادت هم سلام از راه دور



اس ام اس زیبا و ناب عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد