جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

دل نوشته های عاشقانه باحال و سنگین

عاشقانه


دل نوشته های عاشقانه باحال و سنگین


سلام خداحافظ


چیزی تازه اگر یافتید بر این دو اضافه کنید


تا بلکه باز شود این درگم شده بر دیوار


(حسین پناهی)



دل نوشته های عاشقانه باحال و سنگین



سفر از فاصله دور حکایت دارد

 گله از رفتن احساس رفاقت دارد

 چه صمیمانه بدانی بی تو

دلم اندازه دنیا تنگ است


دل نوشته های عاشقانه باحال و سنگین


تمام حرف مجنون یک کلام است

”نفس بی یاد لیلایم حرام است”


دل نوشته های عاشقانه باحال و سنگین


عابری نیست دراین کوچه مگر سایه ی من

من ازاین سایه دلخسته دلم میگیرد

سایه های من و تو دورند زهم

من ازاین دوری پیوسته دلم می گیرد



دل نوشته های عاشقانه باحال و سنگین


هرگز به دیگران اجازه نده قلم خودخواهی بدست گیرند

دفتر سرنوشت را رقم زنند خاطراتت را پاک کنند

و در پایانش بنویسند قسمت نبود



دل نوشته های عاشقانه باحال و سنگین


ﻣﻦ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺑﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺗﻮ ﺭﻭ با یکی ﺩﯾﮕﻪ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺣﺴﻮﺩﯼ ﻧﻤﯿﮑﻨﻢ

ﺁﺧﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﯾﺎﺩﻡ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﺳﺒﺎﺏ ﺑﺎﺯﯼ ﻫﺎﻣﻮ ﺑﺪﻡ

ﺑﻪ ﺑﺪﺑﺨﺖ ﺑﯿﭽﺎﺭﻩ ﻫﺎ !!!


دل نوشته های عاشقانه باحال و سنگین


ﭼﻪ ﺭﺍﺣﺖ ﻧﻮﺷﺘﯿﻢ"ﺑﺎﺑﺎ ﻧﺎﻥ ﺩﺍﺩ"

ﺑﯽ ﺁﻧﮑﻪ ﺑﺪﺍﻧﯿﻢ ﺑﺎﺑﺎ ﭼﻪ ﺳﺨﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﻧﺎﻥ ﻫﻤﻪ

"ﺟﻮﺍﻧﯿﺶ"ﺭﺍ ﺩﺍﺩ

دل نوشته های عاشقانه باحال و سنگین


ﻣﺎ ﻧﺴﻞ ﻣﺘﺮﻭ ﻣﺎﻩ ﻭ ﮔﯿﺎﻩ ﻧﻤﯽ ﺑﯿﻨﯿﻢ!

ﺍﻧﺒﻮﻫﯽ ﺗﻨﻬﺎ ﺩﺭ ﺳﺎﻧﺤﻪﯼﺳﮑﻮﺕ ﻣﯿﭽﺮﺧﯿﻢ

ﺍﯾﺴﺖ ﺍﯾﺴﺘﮕﺎﻩ ﻟﯿﺴﺖ ﻧﮕﺎﻫﻤﺎﻥ ﺍﺳﺖ ﻭ

ﺳﺮﺍﻧﺠﺎﻡ ﺳﮑﻪ ﻗﻠﺒﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﻣﯿﺪﻫﯿﻢ

ﻭ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﻣﯽ ﺷﻮﯾﻢ


دل نوشته های عاشقانه باحال و سنگین


ﻭﺍﮊﻩ"ﻧﺎ"ﮐﻨﺎﺭ ﺍﻣﯿﺪﻡ ﺟﺎ ﺧﻮﺵ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ

ﺩﺭﺳﺖ ﻣﺜﻞ"ﺍﻭ"ﮐﻨﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮﯼ


دل نوشته های عاشقانه باحال و سنگین


ﮔﺎﻫﯽ ﻣﺠﺒﻮﺭﯼ ﺑﻐﻀﺖ ﺭﻭ با یکﻣﻘﺪﺍﺭ ﺁﺏ ﻓﺮﻭ ﺑﺒﺮﯼ

ﻭ ﺑﮕﯽ:ﺧﺪﺍ ﺑﺰﺭﮔﻪ همه چی ﺩﺭﺳﺖ ﻣﯿﺸﻪ


دل نوشته های عاشقانه باحال و سنگین
نظرات 3 + ارسال نظر
1 جمعه 13 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:11 ب.ظ

زهره پنج‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:47 ق.ظ

خیلی زیبا ودلنشین وعالی بودن

ساره دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:12 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد