جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

دل نوشته زیبا و عاشقانه سنگین 92

عاشقانه


دل نوشته زیبا و عاشقانه سنگین 92


واقعیت را جا می گذاریم هرروز صبح


پشت در اتاق گریم از بس که آدم ها


واقعی بودنمان را دوست ندارند ...



دل نوشته زیبا و عاشقانه سنگین 92


ﺩﻭﺳﺖ ﻭ ﺩﺳﺖ ﺑﺴﯿﺎﺭﺍﺳﺖ

ﻭﻟﯽ ﺩﺳﺖ ﺩﻭﺳﺖ ﺍﻧﺪﮎ


دل نوشته زیبا و عاشقانه سنگین 92


ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﻫﺎ ﮔﺎﻫﯽ ﭘﯿﺎﻣﯽ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ ﻓﻘﻂ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﻣﯿﺸﻦ ﮐﻪ

ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻨﯽ ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﻓﮑﺮﺵ ﺭﻭ ﻧﻤﯽ ﮐﺮﺩﯼ ﺍﻻﻥ ﺑﻪ ﯾﺎﺩﺗﻪ



دل نوشته زیبا و عاشقانه سنگین 92


ﺁﺩﻣﯽ ﮐﻪ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺍﺳﺖ ﻫﯿﭻ ﻧﺸﺎﻧﻪ ﺍﯼ ﻧﺪﺍﺭﺩ

ﻫﯿﭻ ﻧﺸﺎﻧﻪ ﺧﺎﺻﯽ

ﻓﻘﻂ ﺑﺎ ﻫﺮ ﺻﺪﺍﯾﯽ ﺑﺮ ﻣﯿﮕﺮﺩﺩ



دل نوشته زیبا و عاشقانه سنگین 92


ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﺍ ﺍﮔﻪ ﺧﻮﻥ ﻫﻢ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﻨﯽ

ﻋﻤﻖ ﻫﻤﺪﺭﺩﯼ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺑﺎﺗﻮ

ﻓﻘﻂﯼﮐﻠﻤﻪ ﺍﺳﺖ

ﺁﺧﯽ


دل نوشته زیبا و عاشقانه سنگین 92


ﮔﺎﻫﯽ ﺍﻭﻗﺎﺕ ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﻥ ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ

ﻧﺎﺧﻮﺩﺁﮔﺎﻩ ﻟﺒﺨﻨﺪﯼ ﺭﻭﯼ ﻟﺒﺎﻧﺖ ﻣﯽ ﻧﺸﺎﻧﺪ

ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﯾﻦ ﻟﺒﺨﻨﺪﻫﺎﯼ ﺑﯿﮕﺎﻩ ﻭ ﺍﯾﻦ ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎﺭﺍ


دل نوشته زیبا و عاشقانه سنگین 92


کاش یک نفر بود و می گفت

همه آن من از آن تو باشد وقتی دلت میگیرد


دل نوشته زیبا و عاشقانه سنگین 92


من هستم و تو و ۱ عالمه حرف

و ترازویی که سهم تو را از زندگیم نشان میدهد


دل نوشته زیبا و عاشقانه سنگین 92



زخم های کهنه خیلی وقتست که خوب شده اند

ولی”خوب”با “مثل روز اول” فرق دارد


دل نوشته زیبا و عاشقانه سنگین 92


گهگاه حرف هایم را برای نان ریزه هاى حیاط خانه مان میریزم

شاید گنجشکان حوالی هضمشان کنند


دل نوشته زیبا و عاشقانه سنگین 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد