جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

دل نوشته های جدید و سنگین 92

عاشقانه


دل نوشته های جدید و سنگین 92


بی تو نه شعر می چسبد


نه مرور خاطره


نه سیگار


من دلم آغوش می خواهد


می فهمــــــــــــــــــی !



دل نوشته های جدید و سنگین 92


وقتی تو حرفهایم را نمیخوانی

چه تفاوتی دارد که حرف دلم را بنویسم یا از دفتر بغل دستی ام کپی کنم؟


دل نوشته های جدید و سنگین 92



حفظ غرورت توانست

جای خالی مرا برایت پر کند؟



دل نوشته های جدید و سنگین 92


هرچه آفتاب عمرم بالاتر می آید

دیوار زندگی ام کوتاهتر میشود

تا تو برای دوستت دارم گفتن هایت

دیواری کوتاهتر از من پیدا نکنی


دل نوشته های جدید و سنگین 92


خاطره ها را رشوه میدهم به روزهایم


تا از بی تو بودن
صدایشان در نیاید


دل نوشته های جدید و سنگین 92


عاشقانه :

عشق یعنی اینکه بدونی نمیشه اما نتونی ترکش کنی !!!


دل نوشته های جدید و سنگین 92



عاشقانه

هرکی عاشق میشه میگه می میرم برات

 چرا یکی نمیگه : می مونم باهات !



دل نوشته های جدید و سنگین 92


وقتی نوشتم عاشق ترینم

 گفتی نمیخوام تو رو ببینم

برات نوشتم بی قرارم

 با خنده گفتی دوستت ندارم



دل نوشته های جدید و سنگین 92


تو را ای گل کماکان دوست دارم

به قدر ابر و باران دوست دارم

کجا باشی کجا باشم مهّم نیست

تو را تا زنده هستم دوست دارم


دل نوشته های جدید و سنگین 92



اگرتنهایی ام چشم مرا بست

اگردل ازتنم افتاد و بشکست

فدای قلب پاک آن عزیزی

که در هرجا که باشد یاد ما هست


دل نوشته های جدید و سنگین 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد