جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جمله عاشقانه جدید و احساسی 92

عاشقانه



جمله عاشقانه جدید و احساسی 92


ای که می پرسی نشان عشق چیست


عشق چیزی جز ظهور مهر نیست


عشق یعنی دل تپیدن بهر دوست


عشق یعنی جان من قربان اوست




جمله عاشقانه جدید و احساسی 92


دیدی آن را که تو خواندی به جهان یارترین

سینه را ساختی از عشقش سرشارترین

آنکه می گفت منم بهر تو غمخوارترین

چه دلآزارترین شد چه دلآزارترین



جمله عاشقانه جدید و احساسی 92


دلم به ناله در آمد که

ای صبور ملول

درون سینه اینان نه دل

که گِل بوده ست



جمله عاشقانه جدید و احساسی 92


بغضی گلویم را شکست

گریه ای شد بر فراز آرزوهایم نشست

من نگاهت را کشیدم روی تاریخ غزل

تا بماند یادی از روزی که بر قلبم نشست



جمله عاشقانه جدید و احساسی 92


هرچه دلتنگی هست

حرف هایی که گره در گره است

تو بیا تا به همان بوسه اول برود


جمله عاشقانه جدید و احساسی 92


آنجا که توئی ، رهگذری نیست مرا

جز دوری تو غم دیگری نیست مرا

خواهم که به جانب تو پرواز کنم

حیف است که هیچ بال و پری نیست مرا


جمله عاشقانه جدید و احساسی 92


گر محبت ثمرش سوختن و ساختن است

یا به دنبال محبت سر خود باختن است

من به میدان رفاقت گذرم از سر خویش

تا بدانی که این حاصل دوست داشتن است


جمله عاشقانه جدید و احساسی 92


باید از عشق بسازم غزلی قابل تو

غزلی ناب و صمیمانه به وزن دل تو

دلی از جنس بهار است که تقدیم تو باد

سبز باشی و دلت خانه ی پاییز مباد



جمله عاشقانه جدید و احساسی 92

دلم با عشق تو عاشق ترین شد

تمام لحظه هایم بهترین شد

ولی بی مهریت کار دلم ساخت

دل تنهای من تنها ترین شد


جمله عاشقانه جدید و احساسی 92


وقتی از غربت ایام دلـــــم میگیرد

مرغ امید من از شدت غم میمیرد

دل به رویای خوش خاطره ها میبندم

بازهم خاطر تو دســت مرا میگیرد


جمله عاشقانه جدید و احساسی 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد