جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جمله های عاشقانه و عارفانه زیبا و جدید اردیبهشت ماه 1392

عاشقانه


جمله های عاشقانه و عارفانه زیبا و جدید اردیبهشت ماه 1392


حریقی به جانم زدی با نگاهت


دلم را ربودی تو با روی ماهت


سیاهی برفت از تمام جهان


چو دیدم به یک لحظه چشم سیاهت



جمله های عاشقانه و عارفانه زیبا و جدید اردیبهشت ماه 1392


یوسف فروختن به زر ناب هم خطاست

 نفرین اگر تو را به تمام جهان دهم


جمله های عاشقانه و عارفانه زیبا و جدید اردیبهشت ماه 1392


ما در این شهر غریبیم و در این ملک فقیر

 به مرام تو گرفتار و به یاد تو اسیر


جمله های عاشقانه و عارفانه زیبا و جدید اردیبهشت ماه 1392


برایم در ردیف کسانی هستی که به قول نیما

یادت روشنم می دارد


جمله های عاشقانه و عارفانه زیبا و جدید اردیبهشت ماه 1392


هزار کلمه بر جای خالی ات ریختم اما پر نشد

 به گمانم از جنس بی نهایتی


جمله های عاشقانه و عارفانه زیبا و جدید اردیبهشت ماه 1392


در کجا رسم بر این است که عاشق نشوی ؟

 باغبان باشی و دلتنگ شقایق نشوی ؟


جمله های عاشقانه و عارفانه زیبا و جدید اردیبهشت ماه 1392


طب مدرن ، طب سنتی ، طب سوزنی

 همه را امتحان کرده ام

درد بی درمان است درد دوریت !


جمله های عاشقانه و عارفانه زیبا و جدید اردیبهشت ماه 1392


جای خالی نبودنت می کوبد بر دلم

 اگر نیایی همین روزها ویرانه می شوم !


جمله های عاشقانه و عارفانه زیبا و جدید اردیبهشت ماه 1392


کفرم را که در می آوری

 ایمانم به عشق بیشتر می شود !


جمله های عاشقانه و عارفانه زیبا و جدید اردیبهشت ماه 1392


عشق یعنی :

به سادگی دست کسی را می گیری

و به سختی هرگز رهایش نمی کنی !


جمله های عاشقانه و عارفانه زیبا و جدید اردیبهشت ماه 1392
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد