جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات تنهایی و جدایی و خیانت اردیبهشت 92

عاشقانه


جملات تنهایی و جدایی و خیانت اردیبهشت 92


زخم که میخوری


مزه مزه اش کن


حتما نمکش آشناست !



جملات تنهایی و جدایی و خیانت اردیبهشت 92


پر است خلوتم از یاد عاشقانه ی او

 گرفته باز دل کوچکم بهانه ی او

 نسیم رهگذر این بار هم نیاورده

 به دست قاصدکی نامه با نشانه ی او


جملات تنهایی و جدایی و خیانت اردیبهشت 92


هر روز نبودنت را بر دیوار خط کشیدم

 ببین این دیوار لامروت دیگر جایی برای خط زدن ندارد

 خوش به حال تو که خودت را راحت کردی

 یک خط کشیدی تنها  آن هم روی من


جملات تنهایی و جدایی و خیانت اردیبهشت 92


در حریم دید تو ، دیده اگر نمی شدم

 شاه و رگم جدا ز هم ، شد ز لیاقت خودم

تیغ غمت بریده سر اگر ، بدان

 من از نگاه گرم تو ، لحظه به لحظه وا شدم


جملات تنهایی و جدایی و خیانت اردیبهشت 92


روی فرش دل من جوهری از عشق تو ریخت

 آمدم پاک کنم عشق تو را

 بدتر شد


جملات تنهایی و جدایی و خیانت اردیبهشت 92


پـرگــــار هـای خــوبـی شـده ایــم

 همــدیگـــر را خـــوب دور مـــی زنیــــــم


جملات تنهایی و جدایی و خیانت اردیبهشت 92


دیگــر قـــاصـدک هــا بـه دست مـــا نمیرسنــد!

چـــون شــرم دارنــد پِیغــــام چنــد نفــــر را بـِــه یـــک مقصـــد بِبــــرنـــد



جملات تنهایی و جدایی و خیانت اردیبهشت 92


سنگی که طاقت ضربه های تیشه را ندارد

 تندیسی زیبا نخواهد شد

 از زخم تیشه خسته نشو

 که وجودت شایسته تندیسی زیباست


جملات تنهایی و جدایی و خیانت اردیبهشت 92


می دونی چرا وقتی میخوای بری تو رویا چشمهات رو میبندی؟

وقتی میخوای گریه کنی چشمهات رو میبندی؟

 وقتی میخوای کسی رو ببوسی چشمهات رو میبندی؟

چون قشنگ ترین چیز های این دنیا قابل دیدن نیست


جملات تنهایی و جدایی و خیانت اردیبهشت 92


عشق تنها برای یک بار می اید

و برای تمام عمرش می اید

عشق همان بود که به تو ورزیدم

حقیقتا همان یک بار و از بس بدان اویختم ت

ا همیشه همه ی زندگی ام با ان بیش خواهد رفت

بس تا همیشه عا شقت می مانم


جملات تنهایی و جدایی و خیانت اردیبهشت 92
نظرات 1 + ارسال نظر
لیوثا دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:20 ب.ظ http://azad

خیلی قشنگ بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد