جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات احساسی جدید و زیبا اردیبهشت 92

عاشقانه



جملات احساسی جدید و زیبا اردیبهشت 92


دیدی ای حافظ که کنعان دلم بی ماه شد


عاقبت با عشق و غم کوه امیدم آب شد


گفته بودی یوسف گم گشته باز آید ولی


یوسف من تا قیامت همنشین چاه شد



جملات احساسی جدید و زیبا اردیبهشت 92


همیشه با غمت من در ستیزم

 به این خاطر همیشه اشک میریزم

 روی هر برگ گلی این را نوشتم

تویی امید من تنها ، عزیزم .


جملات احساسی جدید و زیبا اردیبهشت 92


دنیای آدم برفی ها دنیای ساده ایست

 اگر برف بیاد هست

 اگر برف نیاید نیست

 مثل دنیای من

 اگر تو باشی هستم

 اگر نباشی … !


جملات احساسی جدید و زیبا اردیبهشت 92


بند بند دل بنده

به بند بند دلت بنده

 دلبند بنده

 دلم برات تنگه !


جملات احساسی جدید و زیبا اردیبهشت 92


پرندگانم را آزاد کردم

 زیرا فهمیدم نداشتن تنها راه از دست ندادن است


جملات احساسی جدید و زیبا اردیبهشت 92


من را از هر طرف نگاه کنی

عاشق تو از آب در می آیم !


جملات احساسی جدید و زیبا اردیبهشت 92


قلب کال من در فصل دست های تو می رسد

 فصلی برای تمام رویاها

 دستی برای تمام فصل ها


جملات احساسی جدید و زیبا اردیبهشت 92


بند دلم را به کفش هایت گره زده بودم

که هرجا رفتی دلم را با خود ببری

غافل از اینکه تو پابرهنه میروی و بی خبر !


جملات احساسی جدید و زیبا اردیبهشت 92


قلب تنها چیزی است که

شکسته اش هم کار می کنه

جملات احساسی جدید و زیبا اردیبهشت 92

هنوز هم از تمام کارهای دنیا

 دلبستن به دلت بیشتر به دلم می چسبد


جملات احساسی جدید و زیبا اردیبهشت 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد