جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات زیبا اردیبهشت 92

عاشقانه


جملات زیبا اردیبهشت 92


من آن ابرم که بارانش تو هستی


همان یوسف که کنعانش تو هستی


مسافر میشوم تا آخر عمر


در آن راهی که پایانش تو هستی



جملات زیبا اردیبهشت 92


باز دلم یاد شما می کند

یاد همان لطف و صفا می کند

این دل بی کینه همیشه تو را

بر سر سجاده دعا می کند


جملات زیبا اردیبهشت 92


به بند دلت میاویز رخت خاطره ام را

گردبادهای فراموشی حرمت نمی شناسند


جملات زیبا اردیبهشت 92


در این شهر غریبیم

و در این ملک فقیر

 به مرام تو گرفتار

و به یاد تو اسیر


جملات زیبا اردیبهشت 92


هر بار که می خواهم به سمتت بیایم یادم می افتد

دلتنگی

هرگز بهانه خوبی برای تکرار یک اشتباه نیست


جملات زیبا اردیبهشت 92


عشق یعنی تو مرا می رانی

من به صد حوصله می آیم باز


 جملات زیبا اردیبهشت 92


با یاد تو زندگی کردن چه کم خرج است

 نه خواب میخواهد  نه خوراک !


جملات زیبا اردیبهشت 92

این روزها آنقدر شکسته ام

 که عصا به دست راه میرود دلم !


جملات زیبا اردیبهشت 92


به راه پای خسته ات دیدگانم را می سایم

 تا انعکاس زلال قدمهایت را جاودانه کنم

 سبز باشی عزیزترین


جملات زیبا اردیبهشت 92


شغل شریفی است :

سوختن برای او که حتی لحظه ای برایت تب نکرد


جملات زیبا اردیبهشت 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد