جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات عاشقانه جدید و زیبا اردیبهشت 92

عاشقانه



جملات عاشقانه جدید و زیبا اردیبهشت 92


تو کی هستی که همه فکر و خیالم شده تو


تو شدی زندگی من همه یادم شده تو


یاد تو در خاطراتم وقتی پیدا می شود


می رود دنیا ز یادم چون که یادم شده تو



جملات عاشقانه جدید و زیبا اردیبهشت 92


هر روز نبودنت را بر دیوار خط کشیدم

ببین این دیوار لامروت دیگر جایی برای خط زدن ندارد

خوش به حال تو که خودت را راحت کردی

یک خط کشیدی تنها آن هم روی من


جملات عاشقانه جدید و زیبا اردیبهشت 92



نیستی همنفسم سهم دلم بی کسیه 

تنهایی پر از غم و حسرت و دلواپسیه

 بی تو این زنده بودن زندگی محسوب نمیشه

 زخم رو قلب شکسته ام تا ابد خوب نمیشه


جملات عاشقانه جدید و زیبا اردیبهشت 92


تو را انگار یک جا دیده بودم

میان خواب و رویا دیده بودم

نگاهت همچو شبنم آشنا بود

گمانم بین گل ها دیده بودم


جملات عاشقانه جدید و زیبا اردیبهشت 92



تو دنیایی که جای آرزوهاست

کسی جز تو منو عاشق نمی خواست

بیا تا تکیه گاه من تو باشی

دلم مثل خودت تنهای تنهاست


جملات عاشقانه جدید و زیبا اردیبهشت 92



اینجا زمین است

زمین گرد است

تویی که مرا دور زدی!

فردا به خودم خواهی رسید حال و روزت دیدنیست


جملات عاشقانه جدید و زیبا اردیبهشت 92


دنیای آدم برفی ها دنیای ساده ایست

 اگر برف بیاد هست ، اگر برف نیاید نیست

 مثل دنیای من

 اگر تو باشی هستم

 اگر نباشی …!


جملات عاشقانه جدید و زیبا اردیبهشت 92


عجیب است دریا

تا آدم را غرق خود می کند آن را پس می زند!


جملات عاشقانه جدید و زیبا اردیبهشت 92


دل نزد توست گر چه دوری ز برم

جویای توام اگر نپرسی خبرم

خالی نشود خیالت از چشم ترم

در قلب منی اگر چه جایی دگرم


جملات عاشقانه جدید و زیبا اردیبهشت 92


هزار کلمه برجای خالی ات ریختم اما پر نشد به گمانم از جنس بی نهایتی


جملات عاشقانه جدید و زیبا اردیبهشت 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد