جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جمله عاشقانه کوتاه و زیبا 92

عاشقانه


جمله عاشقانه کوتاه و زیبا 92


چون خیالت همه شب مونس و همراه من است


شرم دارم که شکایت کنم از تنهایی



جمله عاشقانه کوتاه و زیبا 92

همیشه تلخ ترین لحظه ها را کسی میسازد

که قشنگ ترین لحظه را با او باور داشتی


جمله عاشقانه کوتاه و زیبا 92


بدترین گناه آن است که

 به کسی که تو را راستگو می پندارد دروغ بگویی


جمله عاشقانه کوتاه و زیبا 92


زندگی را اشکی بیش نمیدانم

پس بگذار با اشک چشمانم بنویسم

دوستت دارم



جمله عاشقانه کوتاه و زیبا 92


تو اگر می دانستی که چه زخمی دارد خنجر از دست رفیقان خوردن

از من خسته نمی پرسیدی که چرا تنهایی



جمله عاشقانه کوتاه و زیبا 92


گل فرستادم  تو بو کن

اگر رفتم تو با گل گفتگو کن

اگر مردم فدای تار مویت

اگر ماندم که باز آیم به سویت


جمله عاشقانه کوتاه و زیبا 92


بزرگی را گفتم  :  زندگی چند بخش است؟

گفت : کودکی و پیری

گفتم : پس جوانی چه شد؟

گفت:با بی وفایی ساخت با عاشقی سوخت و با جدایی مرد


جمله عاشقانه کوتاه و زیبا 92


گرچه آتشکده شیشه و سنگ است دلم!

نفسی با دل من باش که تنگ است دلم


جمله عاشقانه کوتاه و زیبا 92


ما غصه خور تلخی فریاد شماییم

شادیم در آن لحظه که در یاد شماییم


جمله عاشقانه کوتاه و زیبا 92


وعده ما هرشب

نیم نگاهی به ماه

که هر جا باشی

هرچقدر دور ماه هست

تو هستی من هستم نگاه هست

یادت باشد وعده ما


جمله عاشقانه کوتاه و زیبا 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد