جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جمله زیبا و عاشقانه جدید 92

عاشقانه



جمله زیبا و عاشقانه جدید 92


الهی زنده باشی نازنینم


بخندی از لبانت گل بچینم


فقط یک آرزو دارم و آن هم


غروب چشمهایت را نبینم



جمله زیبا و عاشقانه جدید 92


من که گفتم این بهار افسردنی است

 من که گفتم این پرستو مردنی است

من که گفتم ای دل بی بند و بار

عشق یعنی رنج ، یعنی انتظار

آه عجب کاری به دستم داد دل

هم شکست و هم شکستم داد دل



جمله زیبا و عاشقانه جدید 92


سوختن با تو به پروانه شدن می ارزد

عشق این بار به دیوانه شدن می ارزد

گر چه خاکسترم و هم سفر باد ولی

جستجوی تو به بی خانه شدن می ارزد



جمله زیبا و عاشقانه جدید 92


دوری از این دیده ، اما باز یادت میکنم

 حرمت این آشنایی فرش راهت میکنم

در فراقت ، غم حصار خنده هایم را شکست

 باز هم از انتهای دل صدایت میکنم


جمله زیبا و عاشقانه جدید 92


سفر از فاصله ی دور حکایت دارد

خسته با رفتن احساس رفاقت دارد

چه صمیمانه به درگاه خدا گویم

که دلم از دوری دوست شکایت دارد


جمله زیبا و عاشقانه جدید 92


هر که در سینه دلی داشت به دلداری داد

دل نفرین شده ی ماست که تنهاست هنوز


جمله زیبا و عاشقانه جدید 92


ازکسی که دوستش داری ساده دست نکش

شاید دیگه هیچ کس رو مثل اون دوست نداشته باشی


جمله زیبا و عاشقانه جدید 92


از کسی هم که دوستت داره بی تفاوت عبورنکن

چون شاید هیچ وقت هیچ کس تو رو مثل اون دوست نداشته باشه



جمله زیبا و عاشقانه جدید 92


دوست داشتن عشق می آفریند و عشق صداقت

چه خوب است عاشق باشیم تا هیچ وقت دروغ نگوییم


جمله زیبا و عاشقانه جدید 92


کوچولو ،موچولو ، لولو ، مولو ، هلو ، نونو

اینارو نوشتم که بخونی لبات غنچه شه بوسش کنم


جمله زیبا و عاشقانه جدید 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد